20 wrz 2015

Zachowaj w pamięci swoje najpiękniejsze chwile, ale nie bój się nowych.

   Ostatnio w ogóle nie pisałam co u mnie słychać, ponieważ nie czułam takiej potrzeby. Skupiłam się na tym, aby mój blog się ukierunkował na poradniki, ale dzisiaj stwierdziłam, że był już ich nadmiar i pora napisać coś lekkiego oraz przyjemnego. Nie chcę, żeby mój blog był kojarzony tylko z poradnikami, w których faktycznie czuję się najlepiej, ponieważ zawsze w życiu stawiam na różnorodność i pomysłowość. Z tego powodu opisałam Wam dzisiaj aktualności z mojego życia. Jeśli nie chcesz ich czytać, po prostu przejrzyj zdjęcia 
   Więc tak... Pewnie już wiecie, że niedawno nadszedł nowy etap mojego życia - poszłam do liceum. Pierwsze moje myśli z nim związane nie były za dobre, ponieważ panicznie bałam się zmiany otoczenia, dojazdów, nawału nauki, a przede wszystkim nowej klasy, o której mimo wszystko marzyłam. Jak się okazało, w większości z tych rzeczy niepotrzebnie się bałam. W liceum nie jest źle. Pomimo kilku różnic między gimnazjum, a szkołą średnią, jest praktycznie tak samo. Łatwo odnalazłam się w tej szkole i jestem szczęśliwa z powodu nowej klasy, która jest o wiele lepsza od starej (pozdrawiam Was wszystkich! ♥). Jestem świadoma tego, że na razie jest łatwo, a od października zacznie się piekło, więc póki mogę poświęcę wolny czas na bloga. Podsumowując, jestem zadowolona z nowej szkoły oraz drogi życia, ta zmiana jest tylko na lepsze. A Wy, w której jesteście klasie? Zmieniliście szkołę?
|sukienka - arena|
Fot. Alicja P.

Blogi, które wygrały w ostatnim konkursie


Podobają się Wam zdjęcia?
Lubicie czytać o tym, co u mnie?
 ___________________________________________________________________________________________________

50 komentarzy:

  1. cieszę się, że podoba Ci sie nowa szkoła :) Ja jestem w 3lo więc niedlugo swoja koncze i sie ciesze, bo profil na którym jestem nie był moim najlepszym wyborem niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przemyślenia i zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś :)
    Może wspólna obserwacja? ;)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia <3!
    Zapraszam do siebie; http://looking222.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia!
    Ja też poszłam teraz do liceum i bardzo mi się w nim podoba, a klasa na którą trafiłam jest świetna! Boję się tylko nauki, ale nie ma co zamartwiać się na zapas :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem w 2 klasie liceum i te zmiane takze oceniam na plus zdecydowanie! czuje sie teraz duzo lepiej, ucze sie tylko przedmiotow, ktore lubie i ogolnie jest duzo fajniejsza atmosfera w mojej klasie! :)

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Ty i tak sobie poradzisz w liceum :D
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście szkołe dopiero zmieniam za rok, jestem w
    III gimnazjum! :) Piękne zdjęcia! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, ładnie ci w tym kolorze!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się już zaczynam bać tego co będzie w październiku :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem w 3 gimnazjum i boje sie liceum :/ Pięknie wyglądasz :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. liceum to spory przeskok, sama jeszcze to pamiętam ;D fajnie, że jesteś zadowolona :) śliczne zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też marzę o nowej klasie w liceum! Niestety w gimnazjum nie trafiło mi się. Jedynie w podstawówce było naprawdę fajnie. Powodzenia w październiku!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze no, dobrze napisane! :) powodzenia w liceum, nie taki diabel straszny... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem w 3 gimnazjum. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem już w drugiej klasie liceum i zdążyłam się porządnie zaaklimatyzować ;) Mam nadzieję, że i Tobie się to uda!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jak zawsze! promieniejesz na tych fotografiach :)
    Z własnego doświadczenia wiem, że nie warto się obawiać nieznanego... Nowa szkoła, nowe otoczenie, nowi znajomi - to wszystko potrafi pozytywnie zaskoczyć :) Ja jestem już w III klasie technikum i do tej pory pamiętam mój pierwszy dzień w nowej szkole :) Byłam taka podekscytowana! Szkoła średnia jest zdecydowanie najlepszym okresem w moim życiu! Obyś i Ty po trzech latach nauki tak uważała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! Masz świetnego fotografa :) Ja na szczęście etap szkół mam już za sobą i mogę się cieszyć o miesiąc dłuższymi wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sukienka, pasuje Ci ten kolor! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądasz! :*
    Ja jak na razie z nowej szkoły jestem zadowolona :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne zdjęcia, super wyglądasz :*
    Ja też poszłam do liceum do nowej szkoły :)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Do twarzy ci w takim kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też od tego roku jestem w nowej szkole i tak samo jak Ty trafiłam na cudowną klasę. Piękne zdjęcia! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w 1 gimnazjum :) fajnie że podoba ci się nowa szkoła!
    mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam już za sobą etap nauki, studia. Co do liceum to bardzo dobrze wspominam ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja idę na pierwszy rok studiów, do nowego miasta :D

    Zapraszam: http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny makijaż i świetna sukienka :) sukcesów w nowej szkole!

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza sukienka, jakiej jest długości? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobrze, że odnalazłaś się w nowym otoczeniu. To jest chyba najważniejsze w tym wszystkim.
    Ja za tydzień zaczynam 1-wszy rok studiów i nie ukrywam, że mam takie obawy jak ty przed liceum :D
    Jednak mam nadzieję, że dość szybko ogarnę co i jak... że wszystko będzie ok.
    I tego też tobie życzę ;)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie zdjęcia!
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sukienka ! Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka jest bardzo ładna, piękne długie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam Cię, że umiesz takie poradniki pisać, bo ja zupełnie się w tym nie odnajduję. :)
    Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje licealne znajomości też były o niebo lepsze od tych gimnazjalnych. Strach był- szłam jako jedyna do tej szkoły, wśród moich znajomych. NIEPOTRZEBNY. Później studia. Też się bałam. Idę sama, nikogo nie znam. Ale nikt tam nikogo nie znał! (znalazły się wyjątki) Stres i strach towarzyszy nam przez całe życie i w sumie w większości przypadkach jest on niepotrzebny :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja skończyłam szkołę średnią, tylko zamiast do liceum
    chodziłam do technikum ;) najlepiej wspominam te lata
    teraz bardzo tęsknię za szkołą ;) najlepsza będzie studniówka
    to niezapomniana impreza :) cudowne zdjęcia kochana!
    i dziękuję za głosik, wielkie serducho dla ciebie <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładnie Ci w takim mocnym kolorze! :)
    liceum to najfajniejszy okres w życiu, zaufaj mi. bierz garściami i głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Liceum minie raz dwa :) Sama nie wiem, kiedy mnie te 3 lata minęły :)
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja przez 9 lat mam tą samą klasę, ijuż mi zbrzydła, wiec czekam do konca tego roku i lece do nowej klasy wtechnikum;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam wracać do przeszłości, ale niestety mam duże problemy z teraźniejszością i przyszłością i cały czas dryfuje w świecie marzeń :( /M

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!