2 gru 2015

DIY: Świąteczne prezenty

    Grudzień postanowiłam rozpocząć świątecznym wpisem, w którym przedstawię Wam propozycje na prezenty. Nie jestem ekspertką w zakupach świątecznych, więc moje pomysły na upominki zaczęły i skończyły się na DIY. Zauważyliście, że wiele osób postrzega święta przez pryzmat prezentów, co uważam za niedojrzałe, a nie na przykład, poprzez atmosferę? Między innymi, właśnie to skłoniło mnie do pokazania Wam sposobów na samodzielnie wykonanie niespodzianek dla innych. Oczywiście za pomocą słoiczka, który jest bardzo praktyczny. Moim zdaniem najlepsze prezenty to takie, które pochodzą z serca. Robicie komuś upominki, czy wolicie je kupować? Zapraszam na post z trzema prostymi i szybkimi do wykonania pomysłami na prezent, z wykorzystaniem słoiczka

Dla niej
*potrzebne są: słoik, tasiemka, kosmetyki, czysta kartka, czarny flamaster*
1. Naszykuj słoik odpowiedniej wielkości oraz kosmetyki/biżuterię, którą chcesz komuś podarować.
2. Umieść wszystko w słoiczku.
3. Udekoruj całość wstążką, bądź jakąś etykietą.
Obdaruj kogoś.




Dla niego
*potrzebne są: słoik, mini herbatniki, lizak z czekolady, bibuła, gumka recepturka*
1. Naszykuj słoik, a następnie wsyp do niego smakołyki.
2. Zrób wieczko za pomocą bibuły/kartki papieru. Ewentualnie udekoruj całość jakimiś wstążkami, czy naklejkami.
Obdaruj kogoś.




Dla kogoś bardzo bliskiego
*potrzebne są: słoik, zdjęcie, tasiemka, czysta kartka, czarny flamaster*
1. Naszykuj słoik oraz zdjęcie, które chcesz do niego włożyć.
2. Po włożeniu zdjęcia do słoiczka, ozdób go.
Wręcz go komuś bliskiemu.


Podobają się Wam te pomysły?
Zrobicie któryś ze słoiczków?


__________________________________________________________________________________________________________

76 komentarzy:

  1. Super pomysł! Jeszcze lepsze wykonanie :3 sama muszę zrobić takie cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wykorzystać ten ostatni sposób, genialny jest! Idealny dla bliskiej osoby. Dziękuję za pomysł!

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudowne! Jej! Na pewno skorzystam :) świetne pomysły :) bardzo przypadły mi do gustu :)
    Zapraszam również do siebie :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni sposób najbardziej mi się spodobał :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły :D

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sadzilam, ze za pomoca sloika mozna tak ladnie zapakowac prezent. XD
    http://nogitsuune.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły! Ja sama chcę w tym roku zrobić jakieś prezenty DIY, to taka rzecz prosto do serca :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog :-)
    www.sissihope.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ostatni pomysł, może wykorzystam go w tym roku, kto wie :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie genialne! :D
    Ślicznie wyglądają wszystkie słoiczki, chyba wykorzystam twój pomysł :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł, tak prosto i kreatywnie!

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty w słoikach są cudowne <3 Bardzo fajne pomysły!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły :D

    http://zollys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł z tym słoiczkiem. Bardzo praktyczne na Mikołajki np. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne pomysły! Właśnie się zastanawiałam co mogę dać kilku osobom na święta... Na szczęście słoików u mnie pod dostatkiem haha :D

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te pomysły ! Oryginalne i kreatywne, bardzo bym była zadowolona z któregoś z nich !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomyśły. Zwłaszcza ten ostatni, naprawde dla przyjaciółki jak najbardziej bedzie super :D
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pomysły są naprawdę genialnie! Prezentują się świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne pomysły, może coś wypróbuję :))
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie pomyślała bym w ten sposób o słoiku ;)m
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurde jakie świetne *,*
    muszę takie zrobić :o
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny nagłówek, ciekawe pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne pomysły!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne pomysły, tym bardziej,że robimy je same:) miło dostać coś takiego
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne to wszystko wygląda :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju naprawdę super blog :)
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezenty zrobione wlasnorecznie zawsze cieszą bardziej! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne pomysły ;)
    Bardzo fajny post !
    Pozdarwiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. to ostatnie DIY zrobię dla mojej przyjaciółki<3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysły :) Samodzielne i proste,ale dające dużo uciechy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysły, proste ale z serca. Zazwyczaj kupowałam prezenty, jednak w tym roku mam już pomysły na diy i nie mogę się doczekać by je zrobić :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w tym roku zrobiłam przyjaciółce z klasy świeczuszki ;)


    nieszablonowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł i piękne wykonanie:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/12/christmas-inspirations-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie prezenty, fajnym prezentem jest też świecznik ze słoika, wystarczy go pomalować farbami i gotowe :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysł trzeci najbardziej mi się spodobał :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej wpadła mi w oko propozycja nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś robiłam na święta dla koleżanki ten słoiczek z 3 propozycji, bardzo się kek spodobał :) Dodatkowo wrzuciłam do środka kilka karteczek z napisami dlaczego jest taka fajna i dlaczego jest najfajniejszą przyciaciółką na świecie:)
    To bardzo dobre pomysły, chyba najszybszy jest ten nr 2, który podaruję swojemu koledze z klasy♥

    Julka z bloga ThinkOkay/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne pomysły
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  40. A mi się nie podobają. :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Na pewno wykorzystam Twoje pomysły <3
    Obserwuję!
    Zapraszam do siebie na BLOGMAS :)

    http://styleecaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo oryginalne pomysły ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku świetne pomysły chyba wykorzystam ten dla niego ;)
    http://miczagblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam robić własnoręcznie prezenty, a te bardzo mi się podobają ♥ A szczególnie ten ostatni pomysł!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo łatwe do zrobienia, a jakie efektowne *.*
    Na pewno wypróbuję x

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie prezenty są najlepsze bo prosto z serca :) Mi się jeszcze podoba jak ktoś robi takie malutkie wypukłe gwiazdki i zapełnia nimi słoiczek. Taki prezent jest pracochłonny i super wygląda ! Ma się wtedy pewność, że jest szczery. Pozdrawiam:)

    http://blueberry-teddybear.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale świetne pomysły! Ostatni najlepszy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Najbardziej podoba mi się słoiczek trzeci, sama chyba taki przygotuję :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne pomysły!! Na pewno wykorzystam ten pierwszy dla mojej siostry ^^

    Wspaniałych mikołajek! :*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. geniale i łatwe pomysły!
    http://sandra-busz.blogspot.com/2015/12/dawnodawno-temu.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Pomysłowe ! Warto podarować coś takiego komuś bliskiemu ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejku cudowne! Bardzo mi się podoba :) Genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny pomysł na prezenty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne pomysły, a szczególnie ten ze zdjęciem ;)

    justdarcyy.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow pomysły bardzo kreatywne :)

    codzienneprzemyslenia95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Pomysł fajny. Łapie! Bardzo kreatywnie i inspirująco. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nice Post. Please add your blog to BloggerPride Blog Directory : www.bloggerpride.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  58. Są świetne :) Ale wydaje mi się, że to jednak na imieniny niż na Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj, jak pięknie! Wykorzystam pomysł ze słoikiem i lakierami w środku :) To jest doskonała opcja na prezent dla mojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Słoiki a w nich rózne ciekawe neispodzianki - to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ooo, właśnie zainspirowałaś mnie jaki prezent na Mikołajki dać siostrze, na święta podaruje jej lot w tunelu aerodynamicznym w Lesznie, a na 6 przygotuje jej skromniejszy prezent, lakier i błyszczyk w słoiczku będzie the best. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ostatni świetny <3
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie wpadłabym na to, że zwykły słoik można tak ciekawie wykorzystać. Zwłaszcza te ciasteczka wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne inspiracje. Najlepszy jest ten słoiczek na końcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Do tych propozycji dodałabym dodatkowo albumy na zdjęcia bądź ramki.W ubiegłym miesiącu dostałam od chłopaka kilka ramek z tego sklepu http://www.albumyfoto.pl/. Świetny prezent, trzymam je na komodzie z naszymi wspólnymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!