15 wrz 2016

Jeżeli chcesz zmienić świat... niestety musisz zacząć od samego siebie


   Ostatnio pod wpływem jednej z (obecnie) najważniejszych dla mnie osób wreszcie przejrzałam na oczy. Po ponad pięciu latach, od momentu popełniania tego samego błędu, spotkałam osobę, która doskonale przedstawiła mi moją sytuację z innej perspektywy. Na myśl mi wtedy nie przyszło, że wygląda to tak katastroficzne i, że należy zacząć coś zmieniać. Oczywiście jak już zaczęłam oczekiwać zmian od drugiej strony to kończyło się na tym, że to ja miałam się dostosowywać i dawać komuś za wygraną. Tak się nigdy na szczęście (wtedy) nie stało.
   Nie chciałam się zmieniać, ponieważ dobrze wiedziałam, że nie jestem niczemu winna
   Irytowało mnie ciągłe bezpodstawne obarczanie winą i chamskie sugerowanie: "to Ty musisz się zmienić". 
   Jednakże cholernie chciałam zmian.
  Pewnego dnia odmieniłam swoje zdanie na ten temat. Oświeciło mnie, że ta osoba miała racje - zmienianie świata jest efektowne tylko w przypadku, kiedy zmiana zaczyna się w nas samych. Oczekiwanie na czyjś krok może trwać wiecznie, ale i może w ogóle nie nastąpić. Z tego powodu to my musimy go wykonać. Zapamiętajcie.

| koszula - zaful.com | biustonosz - zaful.com | spodenki - zaful.com |
fot. Alicja P.



BARDZO PROSZĘ O 3 KLIKNIĘCIA
ZAFUL.COM
klik | klik | klik |


Zwycięzcy mini konkursu:


Co sądzicie na ten temat?
Podobają się Wam takie zdjęcia?
______________________________________________________________________________________________________

35 komentarzy:

  1. Nieraz w kłótniach wina zwalana była na mnie, a sama wiedziałam, że to nie tylko po mojej stronie leży problem... Eh, ludzie są jacy są. Wszyscy powinniśmy się zmieniać na lepsze :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, często wytykamy ludziom ich błędy, a nie zauważamy swoich.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, zmiany powinny byc odn nas. Piękni <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta prawda! Zmiany trzeba zaczynać od siebie :)

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw, podoba mi się bluzeczka i te spodenki równiez ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, też kiedyś oczekiwałam, że to inni mają się zmieniać, aż przejrzałam na oczy i zrozumiałam, że żeby ktoś się zmienił muszę zrobić to najpierw ja i pokazać, że warto!
    Piękne zdjęcia, wyglądasz bosko ♥
    /poklikałam!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde genialnie wygladasz w takim wydaniu! A zmiany są ważne - wiadomo ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre zdanie to z tytułu posta, warto się nad nim dłużej zastanowić :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba być obiektywnym w takich sprawach. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie się zgadzam. Przypomniałaś mi jeden z tematów, który omawiałam z panią na etyce. Pamiętam, że bardzo mnie wtedy zaintrygował.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  11. Obiektywizm wobec własnej osoby i zmiany samej siebie jest najtrudniejszym wymaganiem ! Warto tego dokonać, życie nabiera innych barw. Przepiękna jest ta sukienka, nie moge sie na nią napatrzeć 😻*Lady Kocur*~Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Nie dodałaś blogów które obiecałaś dodać w poprzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym mi się dzisiaj przypomniało :)
      Cieszę się, że ktoś to pilnuje ;*

      Usuń
  13. Ta stylizacja jest cudowna! Mega się nią zainspirowałam <3
    Czasem nie widzimy swoich błędów, ale dobrze jest mieć osoby, które potrafią nam przemówić do rozsądku.

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w twojej koszuli, chyba też taką zamówię bo jest genialna. Bardzo mądrze napisany post!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację z tym wpisem. Ale też nikt nie może nas nakłaniać do zmieniania się. My sami musimy czuć taką potrzebę.

    ps. na dole masz napisane że nie tolerujesz spamu ani nakłaniania do kliknięć, a niestety sama to robisz. Wydaje mi się że Twój wpis poniekąd i o tym też jest, więc zastanów się czy to tak powinno być.. bo wg. mnie to takie zachowanie ani trochę nie zachęca do dalszych odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkowicie się zgadzam :) Masz przepiękne włosy! ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/09/siepomagapl-zwierzeta.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwe słowa. Bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) Zmiana tylko zgodna z własnym Ja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda - każda zmiana zaczyna się w nas. Masz przepiękne włosy! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jak zawsze :) zgadzam się, zmiany trzeba zacząć w nas samych :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta stylizacja jest megaa.. na prawdę potrafisz się ubrać! Zmiany są dobre, ale tylko wtedy, gdy sami ich chcemy.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna koszula! pięknie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, że najpierw należy zacząć od siebie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasami musimy najpierw spojrzeć na siebie i zacząć zmiany właśnie od siebie :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Powinniśmy zaczynać od siebie, nie wytykać innym ich wad a zmieniać swoje.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie tak! Zmiany to my! I jeżeli my się zmieniamy, wszystko wokół również!:)
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio też do mnie dotarło, że teraz problem tkwi po części we mnie. Staram się zmienić, ale no cóż... nie zawsze potrafię się kontrolować:(
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestawik, zwłaszcza spodenki mi się spodobały. Najtrudniej jest zauważyć swoje wady, dużo prościej znaleźć je u innych... ale człowiek w końcu uczy się całe życie i zaczyna dostrzegać że jeżeli chodzi o zmiany... warto zacząć od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie! Jeżeli chcemy zmian zacznijmy od siebie :)
    Ślicznie wyglądasz :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiana myślenia to podstawa do dalszych zmian ! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!