27 wrz 2014

...jesień - żeby pielęgnować miłość.

   Dwudziesty trzeci wrzesień. Pierwszy dzień kalendarzowej jesieni. Liście zaczynają spadać z drzew. Pogoda jest jeszcze bardziej uciążliwa i nieznośna niż wiosną. Robi się coraz zimniej i trzeba zrezygnować z ulubionych letnich ubrań. W szkole jest coraz trudniej. Zaczynają się już nawet przygotowania świąteczne. Wszystko staje się wolniejsze i gorsze, ale... Jest też bardzo kolorowo i przyjemnie. Natura obumiera, ale jej wygląd zachwyca każdego. Takie są jedyne uroki jesieni, jakie widzę. Nie przepadam za tą porą roku, ale nie mogę nic na to w zdziałać. A Wy jak oceniacie jesień, która zawitała do nas kilka dni temu?

 "Spadające liście, deszczowo w zimne dni i jesienna chandra.
 Zimne poranki, po południa i dnie w dłoni z kubkiem gorącej kawy.
 Na wszystko przychodzi czas i pora."
|top - no name|spódnica - no name|    Fot. DDJ

Kochana Marcelino składam Ci tutaj życzenia z okazji 15 urodzin! ♥
Kocham Cię i przepraszam, że nie mogę spędzić dziś z Tobą Twojego dnia!


Bardzo dziękuję Kice za jesienną wersję designu!  
Mała metamorfoza bloga została zakończona pozytywnie!
Blog ma teraz nazwę "Olusiek Blog", a nie "Świat Aleksandry".
Możliwe, że jeszcze wprowadzę parę drobnych zmian, ale to z czasem.


Przepraszam, że tak mało zdjęć! (są one robione sprzed tygodnia)
Chciałam tym letnim klimatem odsunąć troszkę od bloga jesień.
Mimo że design jest jesienny, zdjęcia miały pokazać, że to dopiero początek tej jesiennej zmory.

Zaś od października ruszają już jesienne klimaty! Będzie przyjemnie i cieplutko!!

Ściskam Was mocno, Ola K.

60 komentarzy:

  1. Ja kiedyś nie przepadałam za jesienią, ale ostatnio bardzo polubiłam tę porę roku :)
    Uwielbiam widok kolorowych liści ♥ Śliczne zdjęcia!

    + Co do designu- nie ma za co kochana ;*
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie jesieni, tego deszczu, wiatru, zimna brrr....

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Ja uwielbiam jesień ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, imienniczka :) Śliczne zdjęcia!:) Ja osobiście jesień uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeszkadza mi jesień, bo po trochu lubię każdą porę roku i też po trochu każdej nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda pora roku ma swój urok :) oczywiście moim faworytem jest lato, ale zawsze w każdej porze roku staram się dostrzec różne plusy. Nawet w jesiennym zimnym deszczu jest urok, kiedy można usiąść spokojnie w domu i napić się ciepłej herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jesień, ale pod warunkiem, że słonecznych dni jest więcej niż tych szarych i brzydkich. W pochmurne, bure dni najchętniej nie wychodziłabym z domu! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam jesień nie przeszkadza, tak jak niektórym, a nawet ja lubię, o ile nie leje przez kilka dni pod rząd :)
    pozdrawiam serdecznie!
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień jest magiczna, pelno ciełych kolorów które spadają z drzew, można założyć sweterki urocze oraz w jesień jest halloween czyli większość plusów niż minusów :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Mam wielką nadzieję, że skomentujesz coś u mnie ! :*
    Pozdrawiam ! :)
    ~ Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful pics girl! :)
    A hug from Spain!

    V

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello my sweetie! Why don't you link up this post on my blog on Monday? I'm co-hosting a shareinstyle linkup and the topic is Autumn :-)
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tą porą roku ;/

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz nie narzekam, jest ladnie i cieplo :) ale klika dni temu, ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super naszyjnik! :)
    Pozdrawiamy
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to nie jest naszyjnik! ;)
      To jest element topu!

      Usuń
  16. Kochana, wyglądasz przepięknie! :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie znoszę jesieni wiec cały czas sobie powtarzam: ''Byle do zimy!''. Bardzo fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam,

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem bardzo szczęśliwa, że już jest jesień! ♥ W tym roku widzę wyjątkowo dużo zalet w tej magicznej porze roku haha.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się cieszę, że już jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia w jesiennej aurze :) Ja jesień bardzo lubię i cieszę się z tego że ją mamy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie akurat jesień jest piękna, słoneczna, złota i ciepła, ale coś mi się wydaje, że niedługo przyjdzie deszcz i pluta, a tego ogromnie nie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja za to uwielbiam jesień, jest tak pięknie. To powietrze daje mi takie piękne wspomnienia.. :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesień jest smutna, nie lubię jej. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna dziewczyna! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ladny ten nowy design! ja tam nie nawidze jesieni :c

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja lubie jesień ale te słoneczna tylko:)
    Zapraszam do mnie na konkurs TUTAJ i na rozdanie TUTAJ

    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam lubię jesień... nie lubię tylko zimna, ponieważ jestem strasznym zmarzluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna jesienna sesja
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię jesień - może ze względu na moje uordziny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam, że nie było Ci zimno na tych zdjęciach. Ja nie lubię jesieni :)

    polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny naszyjnik
    lubię jesień, ale tą jeszcze ciepłą i kolorową ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. oo na początku myślałam, że to sukienka;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesień to zdecydowanie nie moja pora roku. Jestem tzw. zmarzlakiem, wole wiosnę! Zdecydowanie :D
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jednak czasami bywa tak ciężko, ze już nie można sobie poradzić.
    M.in. jesienią.
    Jako porę roku ją nawet lubię ze względu na miłe wspomnienia z kuzynką.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja jesieni nie lubię i nie zmieni tego nawet fakt, iż w zeszłą jesień zaczęłam się spotykać ze swoim chłopakiem, z którym jestem do tej pory. dużo jesiennych spacerów wtedy mieliśmy, ale zdecydowanie bardziej wolę spacerować wiosną bądź latem. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uwielbiam jesień, ale strasznie mnie wkurza, że rano są 4 stopnie, a po południu 22 ;O i nie wiadomo jak się ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  37. jesień to moja ulubiona pora roku.
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam mieszane uczucia co do tej pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja sama nie wiem czy się cieszyć, czy być smutną...


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja uwielbiam jesien! ciepla herbata pod kocem i takie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bardzo lubię jesień :) Zaraz po zimie, druga ulubiona roku ;D Nie wiem, po prostu jakoś lubię te deszczowe pochmurne dni ;) Jednym z minusów (dla mnie) jest tylko więcej nauki w szkole :/ Śliczne zdjęcia ^^ Bardzo ładnie wyglądasz :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie przepadam za jesienią, a pochmurne i deszczowe dni wcale nie zmieniają mojego przekonania ;(
    fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja również nie przepadam za jesienią ;) śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. O jejku, nie zimno Ci było w tej bluzeczce? :o Ja lubię jesień, ta pora roku jest urocza! *.* Czas wyciągnąć z szafy cieplutkie sweterki i kurteczki, dłuższe spodnie i cieplejsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. lubię jesień,ciepłe sweterki,herbatka.<3

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia! Zastanawia mnie, jakiego używasz aparatu? Co do jesieni...Do puki mam swój płaszczyk i szalik.. jakoś przeżyję, ale zdecydowanie wolę ciepłą wiosnę ;). Pozdrawiam. :)

    http://miacocolino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To aparat mojej przyjaciółki. Lustrzanka Sony. Możliwe, że Sony SLT-A37 :)

      Usuń
  47. Jak na razie jesień jest przepiękna! Piękne zdjęcia!;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwieobiam jesien :) to moja ulubiona pora roku :)
    Wygladasz slicznie na zdjeciach!

    OdpowiedzUsuń
  49. Z jednej strony bardzo lubię jesień, swetry, kakao, miłe wieczorki ale robi się coraz zimniej a tego nienawidzę :(

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  50. kooocham jesień :)
    http://littlemoodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie lubię jesieni bo nie mam wtedy na nic ochoty. Ta szarobura pogoda mnie dołuje.
    No! Chyba, że jest to ciepła złota jesień wtedy jeszcze ją zniosę. :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!