13 gru 2015

Q&A

   Ponad pół roku temu zamieściłam tutaj post z pytaniami i odpowiedziami. Pewnie zauważyliście, że rzadko dodaję takie wpisy. Jest tak, ponieważ wolę dzielić się swoją perspektywą, a nie - faktami o sobie. Jednakże jestem świadoma tego, iż lubicie czytać posty, dzięki którym możecie się czegoś o mnie dowiedzieć. Z tej przyczyny dzisiaj poznacie trochę więcej informacji na mój temat. Serdecznie zapraszam! :)


Jak w kilku zdaniach opiszesz swoje początki w blogosferze?

   Początki na tym blogu były dla mnie czymś zwyczajnym. Wcześniej prowadziłam wiele blogów z opowiadaniami, więc bardzo łatwo się tutaj odnalazłam. Z początku nie byłam przekonana do pisania strony internetowej "o sobie", ale z czasem z niechęci zrodziła się ogromna pasja. W pamięci ciągle pozostaje mi obraz tego bloga podczas pierwszych miesięcy i dalej nie mogę uwierzyć w to, że z każdym miesiącem jest coraz lepiej.

Co skłoniło Cię do blogowania?

   Do blogowania skłoniła mnie Ania, moja pierwsza, ważna internetowa znajomość. Dzięki jej zachęcaniu mnie do stworzenia strony, na której będę pisać o swoim życiu, jestem tutaj z Wami. Będę jej zawsze wdzięczna za chęci do ciągłego nakłaniania mnie do założenia tego bloga (aż do momentu jego stworzenia). Dziękuję Ci jeszcze raz, Aniu!

Jakie posty lubisz pisać najbardziej?

   Najlepiej czuję się w poradnikach i przemyśleniach. Zauważyłam, że bardzo lubię dzielić się swoją perspektywą i pokazywaniem Wam swojego toku myślenia. W poradnikach zawsze staram się wnieść coś nowego do Waszego życia. Natomiast w przemyśleniach zawrzeć wartościową, pouczającą treść. Jednakże uwielbiam także tworzyć posty z kolażami, gdyż interesuje mnie stylistyka, a dobieranie ubrań jest dla mnie jak hobby. Także posty typu DIY i CIY są moimi ulubionymi. Mimo że rzadko je tutaj zamieszczam, tworzenie ich sprawa mi radość.

Czy kierujesz się w życiu jakąś konkretną myślą, maksymą?

Ostatnio staram się pamiętać, że życie jest tylko jedno i, że należy z niego korzystać.
Także najważniejsze jest dla mnie to, by uczyć się na błędach.

Czy zwracasz uwagę na komentarze i/lub odpowiadasz na nie?

   Zawsze po dodaniu posta sprawdzam na bieżąco komentarze dodane przez moich czytelników. Dzięki nim poznaję ich reakcję na dany post i wiem, czego unikać bądź przeciwnie. Na komentarze wymagające odpowiedzi staram się zawsze odpowiadać. Czasami robię wyjątki i odpowiadam także na takie, które mnie poruszyły.

Jakie masz plany i postanowienia na 2016?

PLANY
■ rozwijać się na blogu;
■ dalej dbać o swoją sylwetkę i zdrową dietę;
■ spotykać się z internetową przyjaciółką - Kingą;
■ spędzić idealnie ostatnie wakacje bez zobowiązań;
■ uzbierać pieniądze na nowy obiektyw do lustrzanki;
■ pojechać na koncert swojego idola - Justina Biebera;
■ zwiedzić większe miasta w Polsce (np. Kraków, Poznań, Warszawa)

POSTANOWIENIA
■ żyć chwilą;
■ więcej spać;
■ czytać więcej książek;
■ cieszyć się drobiazgami;
■ znajdować więcej wolnego czasu;
■ nabrać większej chęci do uczenia się;
■ bardziej pielęgnować relacje z przyjaciółmi;
■ wyszaleć się i korzystać z ostatnich lat niepełnoletności

Idealny napój na chłodne, grudniowe dni to...

   Herbata lub cappuccino.
Uwielbiam ciepłe napoje podczas chłodnych wieczorów.

Kim chcesz zostać w przyszłości?

   Pisałam Wam już kiedyś, że nie potrafię planować tak dalekiej i ważnej przyszłości. Nie wiem, kim chciałabym być zawodowo. Wiem tylko, że będę chciała dalej spełniać swoje marzenia oraz prowadzić bloga. Jedynym moim celem związanym z przyszłością są studia w Krakowie w Szkole Wizażu i Stylizacji, Artystyczna Alternatywa, na kierunku - kreowanie wizerunku/stylista. Jednakże przed nimi będę musiała wybrać coś poważniejszego.

Co chciałabyś dostać na Święta?

   Pod choinkę chciałabym dostać nowy telefon oraz bilet na koncert Justina Biebera w Krakowie. Tak naprawdę, dostałam już najlepszy świąteczny prezent - jego przyjazd do Polski. Dzień, podczas którego dowiedziałam się o jego zbliżającej się wizycie do naszego państwa, zmienił diametralnie moje nastawienie na grudzień. Do teraz nie mogę się ogarnąć i nie myśleć o tym, że może wkrótce spełni się jedno z moich największych marzeń.

Jak spędzasz Sylwestra?

   Mam wiele planów na tegorocznego Sylwestra, ale nie potrafię jeszcze wszystkiego uporządkować. Na pewno odwiedzę tego dnia wrocławski Rynek i będę czekać pod sceną na gwiazdy imprezy sylwestrowej. Pod wieczór mam w planach jakąś imprezę, ale nic jeszcze nie jest pewne.
|narzutka - sammydress|bluzka - sammydress|bluza - sammydress|
Fot. Alicja P.

RZECZY SĄ PREZENTEM OD FIRMY  -  SAMMYDRESS
Polecam zakupy u nich, ponieważ można znaleźć coś ciekawego w niskiej cenie.
Jestem bardzo zadowolona z narzutki oraz bluzy.
ZALETA FIRMY: szybki czas dostawy.

KLIK | KLIK | KLIK |

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania - śmiało je zadajcie poniżej ;)

__________________________________________________________________________________________________________

51 komentarzy:

  1. ja sobie za bardzo nie robie postanowien jakos. Ciekawe odpowiedzi!:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jadę na kocert Jastina! Może się zobaczymy ;)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta zielona bluza, ale ja chyba w swojej szafie mam już takich za dużo :D Powodzenia w spełnianiu planów i postanowień ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna jestes :) a propo ksiazek to czytaj czytaj! to potegi szarych komorek moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zielona bluza świetna <3 Fajny post, fajnie ze mozemy sie dowiedziec trochę więcej o Tobie :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać takie posty, bo mam okazję więcej się dowiedzieć o blogerze :)
    Mam bardzo podobne plany i postanowienia, oby nam się udało.
    Świetne zdjęcia.

    xoxolyy klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi do Q&A są niesamowite :) Bardzo ładne zdjęcia. Powodzenia dalej w blogosferze. Życzę również aby wszystko co zaplanowałaś na 2016 rok się spełniało :)

    ☃ all-pastel-world.blogspot.com ☃ ❄klik❄

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :) I naprawdę fajne zdjęcia :D
    Zapraszamy do nas:
    http://fashionistky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne Q&A :D

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny post :)Fajnie że możemy dowiedzieć się czegoś więcej o tobie :)
    Powodzenia w spełnianiu swoich postanowień i planów :*
    Śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://beliveeeinyourself.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, fajnie sie czytało.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie posty zawsze sprawiają radość, bo można się dużo dowiedzieć o autorce i poszukać wspólnych cech, zainteresowań.
    Ogólnie bardzo zazdroszczę ci, że zobaczysz swojego idola i życzę, żeby cały koncert był spełnieniem twoich marzeń :*
    Ja nadal wyczekuję, kiedy moi idole ogarną na mapie, gdzie jest Polska hahaha

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo lubię czytać takie posty, bo można się wiele dowiedzieć o blogerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też najbardziej lubię pisać posty z moją perspektywą i takie dające do myślenia :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pytania jak i odpowiedzi, lubię taką przerwę między tymi "poważniejszymi" tematami. Mam nadzieję, że uda się nam spotkać na koncercie! Cudne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne pytania, świetne odpowiedzi :)
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie jest mieć przyjaciół, którzy pchają nas w kierunku rzeczy które lubimy :) Miałam szczęście, że poznałaś Anię :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie, pozdrawiam: www.ourloveourpassion.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie życie tylko jedno i trzeba z niego korzystac! Świetny post:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie było u Ciebie takiego wpisu. Bardzo fajny <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie dowiedzieć się tego co Cię motywuje :) Bo myślę że część tych odpowiedzi, choć jest związana z blogsferą to przekłada się tez na resztę Twojego życia :) Obyś trzymała tak dalej i szła do sukcesu wielkimi krokami! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your blazer , so chic !

    Chic Swank

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie rozbudowałaś odpowiedzi :)
    Muszę przyznać, że masz fajne plany i postanowienia noworoczne, trzymam kciuki by większość z nich się spełniła :*

    OdpowiedzUsuń
  23. mam nadzieję, że pojedziesz na ten koncert i tego Ci życzę! :)
    ja nie mam na razie żadnych planów na Sylwestra, zawsze spontan haha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz, buziaki!
    http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie posty, gzie można się dowiedzieć nieco więcej o autorze i jego podejściu do życia :) Każdy miał różne początki na blogsferze, ale Ty dodatkowo miałaś dobrą motywację, aby założyć i prowadzić bloga. I tak oto powstało wyjątkowe miejsce w sieci, gdzie wiele osób lubi zaglądać :) Wiem ile znaczą komentarze! Najbardziej wartościowe są te, które przekazują coś więcej niż tylko "ładny blog, zapraszam do mnie", ale cieszą wszystkie! :D Życzę Ci, abyś w przyszłym roku spełniła wszystkie swoje plany i zrealizowała wszystkie cela! Życzę również pobytu na koncercie Justina! Sama kiedyś byłam jego fanką, więc jeżli będziesz miała okazję zobaczyć go na żywo, czekam na relację z koncertu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: Droga Olu, zapraszam Cię na mojego prywatnego bloga (http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com/), gdyż szkolny jest przeznaczony raczej dla uczniów mojej szkoły :) Oczywiście niezmiernie mi miło, że na niego zaglądasz, ale obawiam się, że nie wszystkie posty mogą Cię zainteresować :)

      Usuń
  26. Widzę, że mamy podobne postanowienia na Nowy Rok! Prześliczne zdjęcia Ola :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ujęcia:) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że masz już mniej więcej wyznaczony cel w życiu. Widać, że twój blog rozwija się z dnia na dzień i plan z jego rozwinięciem na pewno się uda! Życzę ci na święta abyś spełniła swoje marzenie z koncertem, zawsze mówię, że marzenia to najwspanialsza rzecz, odskocznia od naszej szarej rzeczywistości.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać na koncert Justin'a. Ja w prawdzie nie jestem fanką, ale chciałabym pojechać. Obserwuję :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie napisany post, ale najbardziej oczarowały mnie zdjęcia! Są cudowne ♥
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post i miło , że mozna dowiedziec sie czegos wiecej o Tobie :)
    Sliczny wyglad bloga *.*
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś śliczna, taka naturalna, a zdjęcia bardzo dobrej jakości. Niesamowicie podoba mi się, że opowiedziałaś o początkach w blogosferze - uwielbiam takie historie! Ja również zaczynałam od opowiadań, więc pomimo że aktualnego bloga prowadzę zaledwie od kwietnia, to bloguję tyle lat, że stało się już dawno to nieodłączną częścią mojego życia!

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piszesz jeszcze blogi z opowiadaniami ?
    Bardzo ładne zdjęcia.

    http://johannnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest aktywny jeden z nich, na którym jest moja przyszła książka.
      Jednakże tymczasowo jest opuszczony :/
      ADRES: http://ostatni-wdech.blogspot.com/

      Usuń
  35. Dobre postanowienia :) Parę z nich mogłabym wdrożyć w życie :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia mi się bardzo podobają!!<3 szczególnie to ostatnie i piąte od dołu <3 wyglądasz na nich genialnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  37. ale masz ładne włosy, takie zdrowe .. ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz, a ta narzutka leży na Tobie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie posty, w których można lepiej poznać bloggerki naprawdę są fajne!
    Zdjęcia wyszły prześlicznie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię takie posty! :) Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne odpowiedzi. Jesteś bardzo ładną dziewczyną .:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne zdjęcia!

    Życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku!
    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!