25 lut 2016

I'm not crazy. My reality is just different than yours.


   Szara rzeczywistość. Szarzy ludzie, a wśród nich - maleńka, kolorowa ja. Na tle monotonności jestem wyjątkowym zjawiskiem. Odbiegam od reszty. Jestem sobą, nikogo nie udaję, a także nic mnie nie powstrzymuje przed samodoskonaleniem. Czerpię z życia jak najwięcej, bo wiem, że nie ma drugiej szansy. Życie jest tylko jedno, więc po co je marnować? Nie widzę problemu w byciu inną, bo... tak naprawdę nie jestem dziwadłem. Po prostu moja rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej.

fot. Ania Wiatrowska & Aleksandra Kowalska

Macie w sobie coś z dziwadła?
Też czasami macie wrażenie, że odbiegacie od reszty?
_________________________________________________________________________________________________

93 komentarze:

  1. Ja napewno troche w sobie mam.
    Często mam takie wrażenie, że nie pasuje do innych ludzi.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia <3

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Carpe diem po prostu! Po co udawać kogoś kim nie jesteśmy, przecież to głupie.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne z Was dziewczyny!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odbiegam od reszty, ale równie dziwnie byłoby nie odbiegać od niej xD Świetne zdjęcia
    W wolnej chwili zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba lepiej być szalonym, lub trochę dziwnym niż być jak reszta :-)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jest znaleźć jakiś pozytywny aspekt w tej szarej rzeczywistości i nim kolorować świat wokół siebie :) To wcale nie jest powód do wstydu! Bądź sobą, bądź pozytywna i dobra, bo to jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia! bardzo pozytywne! :D
    Zapraszam na akcję blogerską!
    http://otwtw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jak ktoś się wyróżnia! :)
    BLOG|SKLEP

    OdpowiedzUsuń
  10. Ktoś kiedyś mi powiedział, że jestem oryginalną osobą :D Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Też nie udaję kogoś kim nie jestem, bo doświadczyłam, że to bez sensu. Mimo iż często spędzam czas sama, co dla innych jest właśnie dziwne, mi to nie przeszkadza - bo to ja.

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post. Haha świetne te zdjęcia!

    Pozdrawiam Serdecznie :*
    ♡ ALL PASTEL WORLD ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem mam takie wrażenie, ale to dobrze. W ten sposób jesteśmy wyjątkowi :D

    Mój Blog - klik!
    Konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisałaś, ja mam za to dość często odwrotnie: wszyscy kolorowi, a ja szara. Super zdjęcia.

    Zapraszam do mnie :)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Często mam wrażenie,że odbiegam od reszty :) Ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. I nigdy się nie zmieniaj, bo nie warto :)
    Świetne zdjęcia!

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. całkowicie się z Tobą zgadzam, dobre porównanie :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja życie mamy tylko jedno, trzeba je wykorzystać jak najlepiej!
    Pozytywne zdjęcia :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetnie napisałaś! Strasznie mi się podoba to wiodące zdanie! Ja też tak mam, że czasem czuję się taka inna czy dziwna, ale w końcu to jest wyjątkowe! :D I śliczne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czasem też mam wrażenie, że jestem inna i różnię się od reszty osób! Genialne zdjęcia :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja większość tego co jest we mnie mam z dziwadła haha :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się! Życie mamy tylko jedno i powinniśmy wykorzystać je na maxa! :) Super zdjęcia :* OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pozytywny wpis, genialny!
    Zdadzam się z każdym słowem, świetnie piszesz! A zdjęcia po prostu cudowne!
    Dziękuję również za kochany komentarz!;*
    Pozdrawiam cieplutko!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie są różni, każdy jest wyjątkowy, czasami czujemy, że jesteśmy całkowicie inni, ale to właśnie dobrze, masz całkowitą rację
    ♥Zapraszam do siebie!♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Może to właśnie większość jest dziwna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze mam wrażenie, że trochę odbiegam od otoczenia ze swoimi dziwnymi przemyśleniami, tematami rozmów i charakterem. Ale mimo to nie zmieniam się, bo nie chodzi w życiu o to, aby być czyjąś kopią. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem dziwadłem i jestem z tego dumna. Ciekawy post. Wspaniałe zdjęcia, no i modelki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pozytywne zdjęcia i genialna jakość !
    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Po co udawać kogoś kim się nie jest. Śliczne zdjęcia. (JEŚLI MASZ OCHOTĘ I CZAS TO ZAPRASZAM DO MNIE. BĘDZIE MI MIŁO JAK ZADASZ MI PYTANIE DO Q&A) Pozdrawiam :)) karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nasz mały kolorowy świat, na tle szarej rzeczywistości i tak będzie piękny. Więc niech tak zostanie. Fajne pozytywne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia, mega pozytywne i pełne energii ;)
    nie wiem czy mam w sobie coś z dziwadła, sama
    siebie nie umiem ocenić ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piękne zdjęcia! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Coraz częściej zdarza mi się, że odbiegam od reszty i choć czasem jest to odrobinkę niekomfortowe - uwielbiam to. Po co ściągać od innych, po co być nędzną kopią kogoś skoro można być najlepszą wersją samego siebie?

    Cudny post - krótki, ale taki prosto z serca!
    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam takie wrażenie bardzo bardzo często... A zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cały czas odnoszę wrażenie, że odbiegam od reszty... ale szczerze, mi to nie przeszkadza. :)
    Świetne zdjęcia, bardzo pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi często wydaje się, że odbiegam od reszty!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzeba cieszyć się życiem!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia <3
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudownie napisane, dało mi to do myślenia, a zarazem bardzo mnie zmotywowało! :)) Często mam wrażenie, że jestem inna niż wszyscy, odbiegam od reszty, po prostu jestem sobą! ^.^
    Świetne zdjęcia! ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo pozytywne z Was dziewczyny! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. oj ja takie wrażenia ma często że jestem jakimś odmieńcem hhah nawet w głupich sprawach np . wybór muzyki ja uwielbiam piosenki spokoje, smutne takie ,a znajomi najchętniej słuchali by disco pola którego ja nie znoszę :)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak naprawdę to każdy jest nieco dziwny, zależy co kto przez to rozumie :D Ale też często mam wrażenie, że odbiegam od reszty ;D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Każdy jest wyjątkowy na swój sposób :) Śliczne zdjęcia.
    Piękny blog dlatego zostaję na dłużej, będzie mi bardzo miło jeśli wrócisz :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny wygląd bloga, cudne zdjęcia! A co do treści posta... uważam że każdy ma w sobie "coś z dziwadła" ale to dobrze, właśnie to czyni nas wyjątkowymi :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie, dziś nowy post! :) http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie wszystko napisane i mega zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia, podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja codziennie mam to wrażenie, że jestem jakaś inna ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  49. my to oboje jestesmy dziwakami:) I BARDZO NAM Z TYM DOBRZE :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia :) Ubrałyście ładne sweterki, użyłyście super kontrastu między czarnym i białym. ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. jesteście bardzo ładne i macie ogromne poczucie stylu :)
    Zapraszam na mojego bloga! Będzie mi miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz jak Ci się spodoba! :)KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia
    Obserwuję
    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ah, też mam takie wrażenie, że odbiegam od innych.
    Prześliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. hehe :D ale fajne zdjęcia^^
    takie pozytywne!

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Great looks and pictures!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  56. Chyba każdy ma. Świetne zdjęcia!

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Krótko i na temat - idealnie! :)
    Oj tak,każdy z nas powinien być taką swoją indywidualnością. To sprawia, że świat nie jest nudny.
    Śliczne zdjęcia i świetny wygląd bloga! :)


    Zapraszam do siebie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Niby dosłownie kilka zdań a poruszające. Super zdjęcia, będę zerkać na bloga zdecydowanie c:
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne zdjęcia!!!
    Obserwuję!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne zdjęcia
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. masz bardzo ladny usmiech :D http://danielslydia.blogspot.com/ zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja nie lubię być szarym człowiekiem ^^ Super post. Bardzo ładne zdjęcia ! :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. nienawidzę wpasowywać się w tłum, lubię być nieco inna niż wszyscy :)
    świetne zdjęcia<3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne zdjęcia jak i wy ! :D
    pozdrawiam :*
    jeżeli masz ochotę to zapraszam :)
    http://xxmarlenee.blogspot.com/2016/02/z-mioscia-do-piki-noznej.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz rację, bardzo ważne jest to aby być sobą i nie udawać. :)

    http://zdradliwawena.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetnie wyglądacie! Super zdjęcia i post :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie cudowne zdjęcia!
    Ślicznie wyglądacie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. fajne zdjęcia. wielu osobom wydaje się, że są wyjątkowe, jednak często jest inaczej, bo nie sa po prostu sobą tylko kogoś grają.
    ~ Moje www

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam takie samo zdanie jak Ty! Czasem są takie sytuacje, że zauważam wiele rzeczy, których nikt inny nie widzi :*
    Cudne fotki! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Przecudowny i niezwykle pozytywny wpis! :)
    Zdjęcia są genialne <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja non stop myślę, że odbiegam od reszty xD
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja mam bardzo często takie wrażenie, szcególnie, gdy ludzie się na mnie dziwnie patrzą, bo mam inny styl, bo podchodzę do świata bardziej potymistycznie niż inni ;)
    Chciałabym Cię zaprosić na grupowego snapchata, można tam znaleźć wielu blogerów i się zainspirować: famouspromo ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakie pozytywne zdjęcia! Bardzo często mam poczucie, że jestem dziwadłem, ale trudno, przynajmniej nie jestem jak wszyscy haha :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  76. Super zdjęcia, świetne miny! :D Oczywiście że odbiegam od reszty tak mi się przynajmniej wydaje...nawet jeśli chodzi o wzrost :P

    OdpowiedzUsuń
  77. rzeczywiście, zdjęcia są fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Moim zdaniem nie ma szarych ludzi, każdy jest na swój sposób kolorowy. Wyglądasz cudownie, super że masz takie pozytywne nastawienie :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne zdjęcia i super modelki :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  80. pretty girls ;) love it so much .more plz.

    follow for follow? that would be awesome.
    Visit my Blog





    ✎ Free Blogdesign |Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  81. bardzo fajny blog, poprzedni post jakoś bardziej mi przypadł do gustu bo jest typowy o blogerach ale ten ma większy urok dzięki zdjęciom ! dziewczyny na nich prześlicznie się uśmiechają i tego uśmiechu można im chyba tylko zazdrościć !! :)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  82. No nie mogę się napatrzeć na ten śliczny wygląd :) Zarówno bloga jak i poprzednich postów, pięknie tu pod względem estetycznym!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Genialne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Jesteś mega- energetyczną osobą!

    OdpowiedzUsuń
  85. Dodam też coś od siebie. Zawsze bądź sobą i nigdy o tym nie zapomnij, nie bój się przyznać do bólu gdy będzie Ci ciężko. :) Zapraszam do siebie, chętnie odpowiem na komentarze. ;) www.Wystartuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Super post :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!