14 kwi 2016

Wywiad z Siostrami Andrzejewskimi



   W dzisiejszym wpisie przedstawiam Wam blogerki i jednocześnie siostry bliźniaczki - Nicolę oraz Patrycję, znane też jako Siostry Andrzejewskie. Są to zwykłe nastolatki, które prowadzą ogromnie inspirującą, moim zdaniem, stronę internetową.


Olusiek (ja)
 Siostry Andrzejewskie


    Cześć dziewczyny. Czy macie czas i ochotę udzielić mi paru odpowiedzi na pytania?
   Hej, jasne! Bardzo chętnie odpowiemy na Twoje pytania :)

▪  Cieszę się, bo to dla mnie ogromny zaszczyt, dziewczyny! Pewnie zastanawiacie się dlaczego akurat do Was napisałam... Najwłaściwszą odpowiedzią jest to, że jestem po prostu zakochana w Waszej stronie. Jak długo ją kreujecie? Co sprawiło, że zdecydowałyście założyć wspólnego bloga?
   To bardzo miłe! Cieszymy się, że istnieją takie osoby, którym podoba się to, co tworzymy - to, w co tak naprawdę wkładamy sporo czasu i serca. Każdy czytelnik daje nam ogromną dawką pozytywnej energii i chęci do dalszego działania, do tworzenia nowych, coraz to lepszych postów.
      Nasza strona funkcjonuje już od około trzech lat, lecz samym blogowaniem zajmowałyśmy się o wiele wcześniej. Kiedyś każda z nas prowadziła swojego osobnego bloga, jednak brakowało nam czasu i niekiedy chęci, aby dać z siebie sto procent, dlatego szybko z tego zrezygnowałyśmy. Zawsze jednak ciągnęło nas w stronę blogowania. Lubiłyśmy pisać... Wróć! Uwielbiałyśmy pisać! Wpadłyśmy więc na pomysł, aby połączyć swoje siły i stworzyć coś naprawdę efektownego. Dzięki temu, że jesteśmy dwie, możemy dzielić się obowiązkami i wzajemnie motywować, bo jak to się mówi: co dwie głowy, to nie jedna!


     Długo go prowadzicie. Ciekawe. Nawet nie wiedziałam, że kiedyś każda z Was miała swoje osobne miejsce w sieci :)
     Zgadzam się. Warto współtworzyć z kimś stronę internetową, ponieważ może to zaowocować ogromnym sukcesem. Zastanawiam się, jak wygląda u Was dogadywanie się odnośnie strony. Zawsze znajdujecie wspólny język? Spotkał Was kryzys, podczas którego chciałyście zakończyć współpracę?
   Wiadomo... W każdym rodzeństwie są jakieś kłótnie. To jest nieuniknione. U nas również ich nie brakuje. Jednak w naszym przypadku pozytywne myślenie bierze górę  i wracamy do "normalności". Potrafimy się ze sobą dogadać.

    To bardzo dobrze, bo wiem, jak czasami ciężko jest dojść do porozumienia - jeśli chodzi o rodzeństwo. Dlaczego akurat moda dominuje na Waszym blogu?
   Dlaczego akurat moda? Ponieważ rajcowała nas ona już od najmłodszych lat. Zawsze lubiłyśmy się stroić. Już jako małe dziewczynki podkradałyśmy szpilki naszej mamy, po to, aby paradować w nich po całym mieszkaniu. To, że były one o jakieś dziesięć rozmiarów za duże, nie grało dla nas żadnej roli. Czułyśmy się w nich jak ryba w wodzie! Bardzo podobnie było również z fotografią... Odkąd pamiętamy, chętnie poświęcałyśmy na nią swój wolny czas. Szukałyśmy inspirujących rzeczy, miejsc, ludzi, po to, aby później uwiecznić ich na fotografii, która była dla nas zatrzymaniem barwnych emocji i ulotnych chwil w kadrze. Fotografia, tak jak i moda, stopniowo stawała się dla nas tą największą, życiową pasją. W znacznej mierze przyczyniły się to właśnie do założenia naszego bloga.


  Sama interesuję się tymi dziedzinami, więc wiem, że przyczyniają się one w dużej mierze do powstań przeróżnych stron internetowych. Powiedźcie mi, proszę, jak wygląda u Was typowa rutyna, jeśli chodzi o tworzenie wpisu. Na pewno jakąś macie.
  Jeżeli chodzi o tworzenie wpisu, to tak jak wyżej wspominałyśmy, zawsze dzielimy pracę na dwie. Gdy jedna z nas pozuje do zdjęć, tworzy stylizację i pisze tekst do nowego posta, to druga zajmuje się fotografią oraz jej obróbką. Oczywiście zawsze staramy się nawzajem sobie pomagać. Podpowiadamy sobie na przykład, jak pozować, żeby zdjęcie było lepsze, co dopasować do danej stylizacji, czy o czym napisać nowy wpis. Zdecydowanie ułatwia to nam współpracę!

   Jestem pod wrażeniem - jeśli chodzi o Waszą współpracę. Nie dziwię się, że Wasz blog tak bardzo przyciąga wzrok. Wkład Waszej ciężkiej pracy gwarantuje ogromny sukces. Macie jakieś plany na przyszłość związane ze stroną?
  Naszym głównym celem jest po prostu kontynuowanie naszej pracy, realizowanie pasji oraz kształtowanie własnej wiedzy. Nie mamy głębszych planów, nie lubimy planować. Nie wiemy, co będzie jutro, a co dopiero za rok, czy dwa. Jednak wiemy, że z pewnością będziemy dawać z siebie sto procent, tak jak robiłyśmy to do tej pory!


   Mam nadzieję, że uda Wam się uzyskać wszystko, o czym marzycie. Na zakończenie naszego wywiadu chciałabym poprosić o rady dla blogerów. Jesteście w stanie podzielić się swoimi tajnikami na sukces?
   Mamy wiele trików, którymi mogłybyśmy podzielić się z wszystkim miłośnikami blogowania, jednak za  najważniejsze z nich uważamy -  systematyczność i oryginalność. Jesteśmy perfekcjonistkami i dbamy o to, by wszystko było dopięte na ostatni guzik - począwszy od stylizacji, a skończywszy na planie wpasowującym się w outfit - to także jest sposób na blogowy sukces. Nie zapominajmy również o tym, by nie zważać na panujący w internecie jad nienawiści i z każdego konstruktywnego komentarza wyciągać jedynie wnioski by piąć się ku górze.

   Chętnie podpiszę się pod te rady, bo są bardzo trafne. Chciałabym Wam niezmiernie podziękować za czas i chęci włożone w ten wywiad. Życzę Wam także powodzenia na tak cudownym i inspirującym blogu. Dziękuję, dziewczyny! ♥
    My również dziękujemy :)


wywiadu udzieliły: Nicola i Patrycja z http://siostryandrzejewskie.blogspot.com/
_______________________________________________________________________________________________________

46 komentarzy:

  1. Cudowny wywiad, nie znałam wcześniej dziewczyn. Ale z tego co jest zawarte w wywiadzie, to muszą być naprawdę genialne! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znałam je duużo wcześniej, czytam ich bloga regularnie od dwóch lat i tak samo twierdzę, że ich blog jest oszałamiający! <3 Każde zdjęcie perfekcyjne, tło pasuje do outfitu, genialne treści- nie bez powodu znajdują się one na liście moich ulubionych blogów! Fantastyczny wywiad! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam bloga dziewczyn, ale już wchodzę! Świetny wywiad!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,że się promujecie wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają <3
    ;)
    Ps. Mogę prosić o poklikanie da ostatnie linki? Bardzo mi pomozesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że gdzieś na nie natrafiłam, ale nigdy nie "przyjrzałam" się im z bliska ;D Fajnie, że zdecydowałaś się na wywiad. To ciekawe, nie spotkałam się z tym na żadnym blogu. Jednak nie zaczęłabym go od publikowania pytania o wywiad;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wywiad bardzo fajny, zaraz dokładniej obejrzę sobie bloga dziewczyn :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wywiad! Naprawdę gratuluję tak świetnej pracy :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, totalnie w moim klimacie <3

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wywiad, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem fenomenu takich wywiadów, uważam że o wiele lepszy byłby filmik, ale i tak mega plus za oryginalność bo mimo wszystko fajnie się to czyta :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo interesujący wpis i piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czytać ich bloga, mają przepiękne zdjęcia i cudne stylizacje *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. przyznam szczerze, że nie kojarzę tych blogerek, ale cieszę się, że dzięki Twojemu wywiadowi mogłam się co nieco o nich dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam dziewcyzny i ich bloga, są śliczne i mega sympatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ich bloga, ale wpadnę i pooglądam! <3
    http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym spotkała dziewczyny na ulicy, pomyślałabym, że to dwie super zgrane przyjaciółki, a nie siostry i to do tego bliźniaczki. ;P

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny wywiad, to wspaniałe dziewczyny:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny wywiad :) zaraz wejdę do nich na bloga;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! *-*
    Serdecznie zapraszam do siebie:
    http://with-greentea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wywiad :) Słyszałam o dziewczynach, jednak nie było mi po drodze zajrzeć do nich na dłużej, ale po przeczytaniu zaciekawiły mnie swoją osobą :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy wywiad. Jeszcze ani razu nie byłam na ich blogu, dlatego też zaraz to zrobię.

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znałam ich wcześniej, bardzo fajny i pozytywny wywiad :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny post, bardzo fajnie sie czytalo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych dziewczynach, ale teraz z pewnością zainteresuję się ich działalnością :) Z wywiadu wynika, że pozytywne z nich osoby oraz ach.. te piękne zdjęcia!!! Super :))
    Świetny wywiad, widać, że bardzo się przyłożyłaś :))
    Pozdrawiam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny wywiad ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne są te dziewczyny, super jest ich blog ;) fajnie, że ktoś zrobił z nimi wywiad ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie, że zrobiłaś taki post :) Dobry pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na post! Super się czyta :)
    Pozdrawiam,
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post. Nigdy nie czytałam na blogu wywiadu :) zapewne skorzystam z rad sióstr :D
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio błądzę w internecie nie mogąc znaleźć niczego, co będzie "na tak", więc chętnie odwiedzę blog dziewczyn - może akurat to będzie "to coś"! Odpowiedzi bardzo fajne, widać, że są pozytywne i prowadzą blog z pasją!

    By the way - na trochę zniknęłam ale już wracam do czytania i komentowania. W końcu czego, jak czego, ale tego bloga to ja nie opuszczę♥

    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje dla tak dobrego dziennikarza ! Słyszałam kiedys o tych dziewczynach, ale jakoś szczególnie się nie wgłębiałam w temat;p ale podoba mi się ich rada dla blogerów: systematyczność i oryginalność. To jest według mnie sukces.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze nigdy o nich nie słyszałam, ale wydają się być świetne więc już zaglądam na ich bloga! Świetny wywiad:)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle nie zawiodłaś moich oczekiwań! Świetny post!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/04/inspirations-coachella-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wywiad. Kojarzyłam wcześniej tylko te siostry, ale teraz chyba zostanę regularną czytelniczką ich bloga.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałabym mieć siostrę bliźniaczkę, która nie jest identyczna jak ja.
    I żeby oczywiście kochała to samo co ja.

    aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wywiad :) Szczerze mówiąc, to pierwszy raz o nich słyszę, ale są mega śliczne haha :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Też bardzo lubię te dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! Świetny wywiad i bardzo ładne zdjęcia *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!