20 lut 2017

TRENDY WIOSNA/LATO 2017 | romwe.com

   Małymi krokami zbliżamy się do kalendarzowej wiosny, choć za oknami można gdzieniegdzie ją dostrzec. Z tego powodu stwierdziłam, że stworzę dla Was wpis z nadchodzącymi trendami. Nie jestem zwolenniczką ślepego podążania za tym, co modne, ale chętnie zaopatruję się w popularne nowości (oczywiście jeśli są tego warte). A Wy?


TRENDY WIOSNA/LATO 2017
m.in.
- asymetria
ogrodniczki
- duże logotypy
- duże marynarki
- metaliczny połysk
- florystyczny wzór
- gorsety, halki, boho
- pastele, fuksja, przygaszone kolory
- odkryte ramiona, szerokie nogawki
grochy, groszki, kropki, prążki, falbany, plisy
- botki, buty z wiązaniem, "flatformy", klapki, japonki

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 |


ASORTYMENTROMWE.COM


~*~

MAŁY KONKURS!
Chcesz zostać polecona/polecony w przyszłym poście?
Oto co musisz zrobić:
- kliknąć 5 w cyferek
- poczekać aż strony, które wyskoczą, się załadują
- podać w komentarzu ceny ubrań

*jest on w formie podania adresu bloga na końcu kolejnego posta; 5 zwycięzców*

~*~


Co sądzicie o powyższych trendach?
Który zestaw się Wam spodobał?
Wesprzecie mnie wejściami w numerki?
______________________________________________________________________________________________________

28 komentarzy:

  1. wybrałaś swietne rzeczy, poklikałam ;D Ceny: 5,67 24,89, 29,99, 29,99, 18,99

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie ma tu ani jednej rzeczy, która by mi się nie podobała :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Plisowana spódnica i aksamitna maxi to mój FAV!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wybór, świetne zestawienia rzeczy


    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe trendy. Poklikane:
    5,67 27,99, 29,99, 18,99 29,99,

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy śliczne, oprócz spodni. Ale to już kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choruje na taką kurtkę z naszywkami. Już nie mogę doczekać się wiosny!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo trendów jest bardzo w moim guscie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie posty można się czegoś dowiedzieć ciekawego :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na modzie to ja się stety niestety średnio znam, ale moim faworytem są boyfriendy z dziurami na pół nogawki i te siatkowane rajstopy pod spodem Xd
    Może na sesjach to fajnie wygląda, ale siatka rybacka i jeansy, w których jest więcej dziury niż spodni, to coś co mnie zawsze dziwi, gdy widzę laski tak ubrane na ulicy... i w sumie na jaką to porę roku?
    A ten sezon kompletnie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne ubrania wybrałaś, poklikane :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie rzeczy ktore pokazalas sa ciekawe i nawet mi się podobaja,oprocz spodni,za bardzo poszarpane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy, trafiają w mój gust:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Your blog is goal! I'm in lovee! And that's why I start following you. Can you follow my blog back?♥
    forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czasami już nie ogarniam co jest modne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 <3
    Świetne ciuchy

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rzeczy wybrałas ale ja jakos preferuje nieco inny styl :)
    Ceny : 5,67$ 24,89$, 29,99$, 29,99$, 18,99$
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty nr 3 są prześliczne! :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 5,67 27,99, 29,99, 18,99 29,99,
    Już kilka takich ubrać mam u siebie e szafie :D

    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. "Moda lubi wracać". Niektóre trendy są już tak oczywiste, że byłoby dziwne, gdyby, w którymś wiosennym sezonie ich zabrakło. Cieszę się, że pojawiły się kabaretki, metaliczne odcienie, i że dalej będą modne dziury i przetarcia :)
    5,67, 27,99, 7,99, znów 7,99 <- piękne są te rzeczy - oraz 42,99 za jeansową kurtkę
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. zestawy nie w moim stylu, ale z każdego przygarnęłabym po jednej rzeczy:D
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. 7,99 7,99 42,99 5,67 18,99- powodzenia ze współpracą :)
    naprawdę świetne propozycje ubrań :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się z pojawienia się kabaretek
    http://westcoastgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. poklikane ;3
    swietnie produkty! najbardziej urzekla mnie srebrna spodnica- sztoooosik!

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!