10 maj 2017

Wiosenny haul kosmetyczny | bornprettystore.com & rossmann.pl


   Niedawno można było skorzystać z dużego rabatu w drogerii Rossmann. Wydaje mi się, że każdy z Was dobrze zna -49%, które występuje w niej dwa razy w roku. O dziwo, w 2017 nie podzielono sprzedaży promocyjnej na trzy etapy, jak było dotychczas. Zaś dodano nową opcję,  -55% dla członków Klubu Rossmann. Uważam, że był to znakomity pomysł. Dzięki niemu wzbogaciłam się w nowe produkty do makijażu oraz uzupełniłam swoje kosmetyczne braki.
   Szeroki uśmiech na mojej twarzy wywołał także widok zawartości zamówienia od sklepu internetowego o nazwie Born Pretty Store, z którym współpracuję od dawien dawna. W środku małej, białej paczki znalazłam przecudowną paletkę cieni do powiek oraz dwie szminki w wybranych przeze mnie odcieniach.
   Poniżej postanowiłam pokazać Wam w formie małego haulu moich niektórych ulubieńców tegorocznych wiosennych zakupów.


| paleta cieni - klik | czarna szminka - klik | nude szminka - klik | reszta - rossmann.pl |


Born Pretty Store  -   klik


Macie któryś z powyższych produktów?
Skorzystaliście z rabatu w Rossmannie?
______________________________________________________________________________________________________

20 komentarzy:

  1. miałam ten korektor z ostatniego zdjęcia i byłam z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te korektory kiedyś w gimnazjum i dobrze mi się sprawdzały :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paleta cieni jest ciekawa :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O dostałam ostatnio w prezencie ten złoty lakier i jeszcze nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka mnie mega zacheca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W szmince nude się zakochałam! Paletka ma ciekawe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych rzeczy. Daj znać jak się sprawdzą lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest cudowny! Zwłaszcza złoty ♡

      Usuń
  8. Jaka świetna ta paletka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało mi się kupić kilka rzeczy na promocji, ale jestem średnio zadowolona. Lakiery mają śliczne kolory :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości! Kiedyś używałam tych korektorów z wibo i całkiem fajnie się sprawdzały :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery mi się podobają!
    Ładne zdjęcia robisz. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!