5 lis 2017

Haul | rossmann & sammydress & rosegal


   Dzisiaj przychodzę do Was z czymś, co ukazuje się tu rzadko, z haul'em
  W ubiegłym miesiącu trochę zaszalałam podczas wyprzedaży w Rossmannie i nabyłam/uzupełniłam produkty kosmetyczne. Ponadto wzbogaciłam się w wspaniałe wynalazki rozwiązujące problem dotyczący odkrytych ramion oraz wcięć na plecach w odzieniu. Z tego powodu postanowiłam Wam to wszystko zaprezentować i poddać ocenie.


LAKIERY OD EVELINE
   Z każdego z nich jestem ogromnie zadowolona, lecz ubolewam nad trudnym zmywaniem lakierów brokatowych. Najlepszy okazał się oczywiście "Dryer", który jest u mnie niezbędny z uwagi na bezustanny ruch.
9/10

ROZŚWIETLACZ W KREMIE OD EVELINE
   Przyznam szczerze, że kupiłam go przez przypadek... myląc z brokatowo-nude'owym lakierem, ponieważ robiłam zakupy na szybko i nie zauważyłam, iż ktoś pomieszał lakiery z kosmetykami innej kategorii. Jednakże nie żałuję zakupu, ponieważ na twarzy prezentuje się wspaniale.
10/10

KREDKA OD RIMMEL * 2
   Nad tym produktem nie będę się rozwodzić, gdyż nie raz go zrecenzowałam i poddałam ocenie. Jest po prostu niezastąpiony w makijażu oka.
10/10

TUSZ OD L’Oréal Paris
   To samo tyczy się tuszu, którego nigdy nie zmienię na inny. Jest zbyt precyzyjny oraz pachnący (podobno jedyny taki na rynku).
10/10

CIENIE DO POWIEK OD WIBO
   Bardzo ciężko było mi je uchwycić na zdjęciu, ale wierzcie mi, że kolory tej paletki są przecudowne. Cienie utrzymują się bardzo długo na powiekach, więc jestem jak najbardziej na "tak".
10/10

POMADKA DO UST OD NIVEA
Kosmetyki od Nivea są moim "must have", lecz używałam lepszych pomadek nawilżających.
8/10

NAKLEJKI NA SUTKI OD ROSEGAL + STANIK OD SAMMYDRESS
Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Jednakże ubolewam iż, stanik jest wadliwy.
7/10

| nappile - rosegal.com | bra - sammydress.com |


| klik | klikklik | klikklik|



Testowaliście któryś z produktów?
Poklikacie?
______________________________________________________________________________________________________________

14 komentarzy:

  1. Ciekawie wszystko wygląda. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So nice and interesting post, my dear. Amazing photos.
    I'm first time on your blog but I really like it.
    I'd love to make blog-friendship by following to each other.
    Have a nice day, darling.Hope see you soon.
    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, ja akurat tym razem nic nie upolowałam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/ulubiency-pazdziernika.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam tego rozświetlacza a z chęcią bym go wypróbowała :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak wytrzymały. Odkleja się w niektórych miejscach :/

      Usuń
  6. Ten tusz również jest moim ulubieńcem wszechczasów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości :D
    Super psot! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że stanik wadliwy, ale czasami niestety tak się zdarza podczas transportu :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!