2 gru 2017

Małopolska | powrót do wakacji


   Pomimo zbliżania się ku kalendarzowej zimie chciałam powrócić do wakacji, które spędziłam w przeróżnych miejscach w Polsce. Ten wpis (fotograficznie) będzie poświęcony Małopolsce. Wyjątkowo w tym roku zawitałam w stolicy tego województwa parę razy. Natomiast na dłużej zatrzymałam się w rodzinnych stronach mojej mojej if, Julki - w Limanowej. Po 5 latach znajomości udało mi się wreszcie odwiedzić strony przyjaciółki i ogromnie żałuję, że tak długo z tym zwlekałam. Jednakże biorąc pod uwagę fakt, że dopiero w tym roku udało nam się spotkać po latach internetowej znajomości, to i tak duży przeskok :')




| sweter - h&m | spodnie - reserved | futro - sammydress.com | top - reserved | szorty - reserved | buty - nike | choker - tally weijl | 
fot. Julia Lachor


Byliście w tych stronach?
_______________________________________________________________________________________________________________

11 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się w koncu zobaczyc Krakow i okolice ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się chce znowu lata! A tak daleko jeszcze do niego :(
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspomnienia są cudowne <3
    rileee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny letni klimat :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne paznokcie! też odwiedziłam Kraków w te wakacje, ale gównie ze względu na festiwal :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!