6 sty 2018

2k17 | podsumowanie roku

   Rok 2017 był rokiem znaczących zmian. Przede wszystkim dlatego, że pełnoletniość zaoferowała mi mnóstwo możliwości. W kwestii spraw osobistych udało mi się spełnić marzenia z dzieciństwa tkj. zorganizowanie wyjątkowych osiemnastych urodzin w gronie najbliższych, zrobienie sobie tatuażu, przebicie ucha w miejscach wcześniej niedozwolonych, czy podjęcie się pracy w sklepie odzieżowym (padło na Reserved). Ponadto poznałam wiele cudownych osób, z których z jedną jestem w związku.
   Jednakże w kwestii bloga także zrobiłam duży postęp. Pomimo ograniczenia czasowego pełną parą robiłam sesje zdjęciowe z przeróżnymi fotografami, czy podjęłam się nowych współprac. Ten rok z boku może wydać się dla bloga upadkiem, lecz prawdą jest to, iż zważając na przeszkody bardzo walczyłam o kreację strony.

   Natomiast rok 2018 zapowiada rozkwit. O ile uda mi się podjąć kierunku studiów po części związanych z blogowaniem oraz modą. Czas pokaże, czy zaplanowane przeze mnie już dawno zmiany, staną się realne  :')



Pamiętacie którąś z sesji?
Co Wy miło wspominacie?
_______________________________________________________________________________________________________________

12 komentarzy:

  1. Kochana, świetne podsumowanie roku!

    http://nouw.com/flaviagutowska/elegancko-i-wygodnie-codzienny-look-32482965

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe podsumowanie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytskie piękne stylizacje!


    ~~~~~ Zapraszam do siebie w wolnej chwili ~~~~~~
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wspomnienia z tych sesji zdjęciowych. Dla mnie ubiegły rok również był bardzo wyjątkowy, ale liczę że ten jeszcze bardziej mnie zaskoczy. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne podsumowanie roku!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekniejsza z miesiaca na miesiac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam za Ciebie kciuki w 2018! Prześliczne zdjęcia *.*
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby Nowy Rok przyniósł Ci same sukcesy! Świetne sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój rok 2017 nie był tak owocny, ale mam nadzieję, że 2018 będzie owocny :)

    Pozdrawiam! Aleksandra z bloga wdrodzepomarzeniaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś śliczna ❤
    Trzymam kciuki za nowy rok
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok girl your style is perfectttttt

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!