29 maj 2018

ocean eyes





   Od ostatniego wpisu minęły praktycznie dwa miesiące. Nie spodziewałam się tego, że matura oderwie mnie od pasji. Jednakże momentalnie do tego doszło, a czas upływał niezauważalnie. Mam tylko nadzieję, że nie sprawiło to, iż blog stracił swoją prawie pięcioletnią wartość. Chciałabym się teraz zrehabilitować. Podnieść go po upadkach mających miejsce od dwóch lat przez podejmowanie się pracy oraz bezustanną naukę.
   Planuję dodawać wpisy systematycznie, eksperymentować z sesjami mojej osoby (także osób trzecich) oraz śledzić działalność czytelników. Natomiast w październiku szykuję ogromną metamorfozę, lecz ona zależy od studiów, na które się dostanę. Mam skrytą nadzieję, że wszystkie moje cele zostaną zrealizowane oraz, że zechcecie mi pomóc (np. pisząc jakie wpisy chcielibyście czytać, dając wskazówki).

A teraz...
PORA NA WIELKI POWRÓT

fot. Ania Wiatrowska - stare zdjęcia


Brakowało Wam tego bloga?
_______________________________________________________________________________________________________________

44 komentarze:

  1. Świetnie, że wracasz. Życzę dużo nowej energii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem coś o tym, mnie też matura całkowicie odcięła od bloga, ale tak jak ty wracam ;) Powodzenia w dalszym pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matura zawsze "blokuje" tutaj działanie na bloga, niestety, ale oby wszystko było OK z wynikami i pewnie, wracaj :D
    Blog szafiarski Oleczki

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie matura również sprawiła, że zaniedbałam bloga. Fajnie, że wracasz, mam nadzieję, że teraz posty będą u Ciebie systematycznie, bo na prawdę lubię Twojego bloga. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja nieobecność jest całkowicie w porządku... matura to bardzo ważny egzamin, warto należycie się do niego przygotować :)
    Już się nie mogę doczekać kolejnych postów.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała zobaczyć wpisy gdy komuś robisz zdjęcia i pokazać te efekty lub wpisy jak wrócić do blogowania, czym jest dla Ciebie pasja :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudowna sesja *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia 😍 dużo energii i pomysłów 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. love this post dear :)
    it is so nice!
    xoxo, Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wracasz. Będę czekała na zdjęcia :D
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Super, że wracasz i życzę powodzenia ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia i życzę sukcesów na studiach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie jest genialne, powodzenia w metamorfozie

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że wracasz! Piekne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twoje zdjęcia, są one zawsze takie bardzo inspirujące :D

    Zapraszam serdecznie na nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia. Życzę ci więcej energii i motywacji do pisania, a przede wszystkim czasu, którego tak często nam brakuje.

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Matura to jak jedna sesja na studiach. Oczywiście trzeba jej poświęcić czas. Ale z perspektywy lat stwierdzam że pogodzić pisanie bloga z pracą zawodową, z wychowaniem dwójki dzieci i ich codziennymi zajęvuami, i z własnymi treningami to jest wyczyn

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, przepiękne jest to główne zdjęcie posta, naprawdę robi wrażenie. Wyszłaś tak... dystyngowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahh maturka, chętnie bym wróciła do tego okresu, oraz najdłuższych wakacji w życiu, bardzo dobrze wspominam ten okres i radzę Ci byś też go dobrze wykorzystała. Jestem ciekawa twoich następnych postów, obserwuję i czekam! Buziaki:* BLOG - hejfashion

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się że wracasz. Życzę Ci powodzenia w pisaniu bloga i żebyś udzielała się na blogu częściej.

    odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze,że wracasz do tego co lubisz...
    Pisz, pisz 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki za wyniki z matur i za spełnienie wszystkich planów!

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na nowy post, a na temat podlinkowanej piosenki, to szczere powiedziawszy bardzo ją lubię, tak samo jak inne piosenki tej artystki ;))
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też czasem mam tyle spraw na głowie że zapominam o blogu ale skoro włożyłam w niego tyle pracy to szkoda rezygnować! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana jaka Ty jesteś piękna, a co do studiów na pewno dostaniesz się na wymarzony kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, I love this post. Your photos are so amazing!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że wracasz na blogosfere! Nowy czytelnik będzie czekał na nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie matura też zabrała dużo czasu :/ ja na razie nie mam pojęcia na jakie studia chcę iść mam nadzieję, że niedługo to się zmieni :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja czuję, że nie tyle co matura, a właśnie teraz ten czas przed studiami i same studia mi tak ucieka. Bardzo fajne, minimalistyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że wracasz i mam nadzieję, że teraz uda Ci się znaleźć więcej czasu na swoją pasję :)
    Śliczne zdjęcia i cudowna piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Skąd ja to znam. :') Odbudujemy to razem! Tez zaniedbałam ostatnio bloga, ale przez przygotowanie do egzaminów na ASP. Zawsze można się wspierać. ;)
    Ładne, takie spokojne zdjęcia. Aż zatrzymałam muzykę Metallici, żeby posłuchać tej zaprezentowanej u Ciebie na w notatce.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz przepiękny i bardzo estetyczny blog :) Ale, co najważniejsze, zdjęcia są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, że wracasz! Życzę powodzenia i mam nadzieję, że dostaniesz się na swoje wymarzone studia! Cudowne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, że wróciłaś :) No matura ważniejsza , ale wierzę, że dostaniesz się przez to na upragnione studia :):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiadomo, są rzeczy ważne i ważniejsze. Czasami trzeba coś poświęcić. Pięknie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Wytrwałości w blogowaniu! PS Hipnotyzujące zdjęcia <3
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!