21 sie 2018

MALLORCA | wakacje 2018


   W tym roku postawiłam wraz z najbliższymi wybrać się na Majorkę. Od dawna planowaliśmy zgłębić się w uroki Hiszpanii, a przebywanie na wyspie tego kraju, brzmiało jak marzenie. Osobiście jestem zakochana w tej kulturze oraz języku. Przez trzy lata liceum nauczyłam się wiele o Hiszpanii oraz porozumiewać po hiszpańsku. Ten cel podróży był dla mnie wybawieniem nie tylko pod tym względem, ale też dlatego, iż oderwałam się od wakacyjnej rutyny - praca, planowanie dalszej edukacji, robienie prawa jazdy.
   Wyjazd wspominam bardzo dobrze, lecz nie jestem w pełni usatysfakcjonowana, gdyż to nie były wakacje skupione na podróżowaniu. Miałam wiele planów turystycznych, ale nie udało mi się ich zrealizować na wzgląd lokalizacji. Stolica, którą pragnęłam zobaczyć była na drugim końcu wyspy i trudno było mi wraz z chłopakiem zorganizować najlepszy dojazd tam. Mimo wszystko rekreacja także była mi wskazana, więc nie ubolewam nad tym aż tak. Niedaleko hotelu mogłam podziwiać to, co najbardziej kojarzy mi się z tym państwem - piękne morze, architektura i moją największa miłość, czyli palmy ;)

| bluzka - tosave.com | szorty - ? |
fot. Dominik Świerczyński


TOSAVE.COM
klik |


Byliście kiedyś na Majorce?
Gdzie w tym roku podróżowaliście?
_______________________________________________________________________________________________________________

20 komentarzy:

  1. prześliczne zdjęcia! :) mega mi się podoba Twoja bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku bardzo chciałabym mieć okazję chociaż na dwa dni udać się do Hiszpanii! Przepiękne zdjęcia, cudna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym bardzo zwiedzić Hiszpanię. Uczę się hiszpańskiego w szkole i bardzo lubię ten język dlatego mam nadzieję, że kiedyś go wykorzystam również w rozmowie przebywając w tym pięknym kraju. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie

    https://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny klimat zdjęć! Suuper

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kadry, taki wakacyjny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku zazdroszczę takich wakacji!
    I jaka śliczna bluzka :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz;)
    pozdrawiam serdecznie:)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Majorka zawsze mi sie marzyla! Pieknie wygladasz ;* pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu :)

    Pozdrawiam x
    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Mam rodzinę na Majorce :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/koronkowa-sukienka-i-molo-w-koobrzegu.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne fotki! Zazdroszczę wyjazdu 😘😘
    wikaziolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem, poklikałam, zapraszam do poklikania u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!