25 paź 2018

Upłynęło tyle lat... nie wiem, kiedy to minęło nawet...


   Dwudziesty piąty października. Niby zwyczajna data, lecz nie dla mnie. Kryje się za nią coś szczególnego. Mianowicie jest ona wyznacznikiem długości mojej blogowej przygody na tym adresie. Niesamowite jest to, iż w tym roku upłynęło 5 lat.
   Czas, który przeminął, był dla mnie szczególny. Dorastałam wraz z tą stroną oraz udoskonaliła ona moją osobę, odkryłam swoje prawdziwe pasje i co najważniejsze - blog pokierował moim życiem edukacyjnym. Gdybym jako czternastolatka nie postanowiła założyć strony internetowej o tematyce lifestylowej, teraz jako dziewiętnastolatka nie nabyłabym tylu umiejętności oraz nie wiedziałabym, którą ścieżką chcę podążyć.
   Z pewnością taki "staż" w blogosferze był dla mnie trudny do przebycia, ale nie żałuję niczego, co z nim związane. Jestem pozytywnie zaskoczona, że tyle lat poświęciłam się swojemu największemu zainteresowaniu, który łączy te mniejsze. Jednakże najbardziej tym, że się nie poddałam (mimo częstych chęci). Blogowanie jest częścią mojego życia, ale nie zawsze jest w nim czas na rozwijanie się pod kątem pasji.

   Chciałabym w tym wpisie podziękować wszystkim, którzy włożyli w "Olusiek Blog" coś od siebie. Bez Waszej pomocy, czy wsparcia nie doszłabym do takiego etapu. Jestem niebywale wdzięczna za taki odbiór - ponad tysiąc obserwacji, liczne komentarze, wysokie statystyki oraz stałe czytelnictwo.


Dziękuję za wspólne 5 lat ♥


| sukienka - terranova | buty - ccc |
fot. Ania Wiatrowska


Sto lat, Olusiek Blog!
Jak długo czytacie mojego bloga?
_______________________________________________________________________________________________________________

19 komentarzy:

  1. U mnie właśnie minęło 7 lat bloga :)
    Fajnie że jesteś tak wytrwała!


    Zapraszam na nowy, jesienny post ♠
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, piękne zdjęcia :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości! U mnie niedługo będzie 7 lat, ale z dłuuugimi przerwami haha

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post z wycieczki do Lincoln w Anglii. W.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też niedługo będzie 5 lat :D hmm wydaje mi się, że czytam Twojego bloga od początku, bo jeszcze zanim założyłam mojego pytałam się na bodajże zapytaj.onet gdzie najlepiej założyć i poleciłaś mi blogspot i że Ty tam też założyłaś. nie jestem do końca pewna czy to byłaś Ty, ale tak mi się wydaje haha
    śliczne zdjęcia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczaki! Już 5 lat?! Nie wierzę w to jak czas szybko leci. Nawet nie mam pojęcia od kiedy czytam Twoją stronę, chyba zgubiłam rachubę czasu, czytam od kiedy pamiętam.
    Gratuluję wytrwałości i życzę wielu sukcesów!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w lutym minie... 8 :o jaki szmat czasu! GRatulacje dla ciebie ;* pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę kolejnych udanych pięciu lat! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas leci bardzo szybko, gratuluje wytrwałości w blogownaiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju 5 lat to naprawdę sporo! Oby tak dalej! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć nie komentuje to od dłuższego czasu aktywnie czytam! Życzę wytrwałości i oby kolejnych 5 lat było jeszcze lepsze.

    Pozdrawiam,
    Daria

    http://najlepszesukienki.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. SO Beautiful post, from beginning to end of post. Christmas Sale Up To 50% OFF All Bridesmaid Dresses Shop Now This Offer So limited.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!