30 mar 2019

XX | #instamakeup


Dwadzieścia lat minęło jak jeden dzień...

      Z ogromną trudnością dochodzi do mnie fakt, że skończyłam dzisiaj 20 lat. Już nie jestem nastolatką, nie mam jedynki z przodu ani końcówki "naście". Od dziś wkraczam w poważniejszy etap życia - dorosłość. Czeka mnie naprawdę wiele zmian, trudnych decyzji i deklaracji. Przede mną m.in. ślub, przeprowadzka, zakładanie rodziny i macierzyństwo. Niby zostało mi do tego dużo czasu, ale z tej perspektywy czuję, że jestem bliżej niż dalej. W końcu lata szybko lecą. 
     Może to dziwne, ale szczerze - ta liczba działa na mnie zobowiązująco w tych aspektach. Zatem otwieram drzwi do tej formy rozrywki, hah. 

bluzka - stradivarius | spodnie - bershka | kurtka - bershka |

fot. Dominik Świerczyński
mua. Marlena Leśniowska


Co sądzicie o makijażu w stylu insta?
Też czujecie takie zobowiązanie po ukończeniu 20?
Wszystkiego najlepszego dla 20-letniej mnie ♥
_______________________________________________________________________________________________________________

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, ja miałam urodziny dwa tygodnie i kompletnie tego nie czuję
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz, a makijaz świetny <3
    Najlepszego! :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale mega szczere wszystkiego naj naj z okazji urodzin! :)
    A makijaż cudowny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystkiego najlepszego! :)
    Przed Tobą wiele przepięknych lat, tylko się cieszyć.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko spojrzałam na zdjęcia od razu moją uwagę przyciągnęły Twoje oczy. Super kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzymy wszystkiego najlepszego! Blog świetny. Zapraszam do siebie https://www.fryzomania.pl/category/szczotki-do-wlosow gdzie można znaleźć najlepsze szczotki w sieci:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia, a przede wszystkim makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  9. "
    We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Control Your Time With This Helpful Advice

    2.COVID-19 Circuit Breaker: What's Allowed and Not Allowed?

    3. Singapore's Solidarity Budget for COVID-19 Explained

    4. The Best Ways to Eliminate Blackheads

    5. A Culinary Cut Above: Fast Cooking Tips"

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!