25 lis 2017

Black Friday & Cyber Monday | zaful black friday sales


   Z pewnością większość z Was słyszała o czarnym piątku, czyli początku sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem. To amerykańskie zjawisko jest obecne nawet w naszym kraju. Większość sklepów oferuje różnorodne (z reguły) jednodniowe okazje oraz zniżki. Jest to idealny moment na przemyślane, świąteczne zakupy dla bliskich oraz uzupełnienie naszych prywatnych braków. Aż szkoda z tego nie skorzystać  :')
   Jednakże, co ciekawe, istnieje też "after" tego wyjątkowego dnia, cyberponiedziałek. On zaś słynie z licznych wyprzedaży oraz promocji oferowanych przez sklepy internetowe, głównie te mniejsze. W Polsce niestety to święto zaczyna dopiero raczkować. 

Korzystacie z tego typu dni?

| bluza - romwe.com | spódnica - wholesalebuying.com | kabaretki - ? | buty - sammydress.com |
fot. Alicja P.


ROMWE.COM
klik |

| klik | klik | klik | klik | klik |


NOV. 22 - NOV. 26
_______________________________________________________________________________________________________________

14 komentarzy:

  1. Mimo, że black friday i cyber monday w polsce jeszcze raczkują, to i tak pokonują z roku na rok coraz większe schody, bo na przeceny można się załapać w 60% sklepów ;)

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudownie wyglądasz <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa sesja

    https://hygge-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia :)
    To świetnie, że w Polsce z roku na rok coraz bardziej widoczne są promocje w te dwa dni.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalne zdjecia ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia są piękne, mówię o tych wszystkich z bloga. Obiecuję zostać tu na dłuuuuugo <3

    https://only-maleficent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i swiętna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o Black friday to korzystam ale oczywiście jesli mam więcej kasy w portfelu LOL a zdjęcia śliczne.
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystam, ale nie na siłę :D
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam sobienkirye zimowa 20% taniej, bardziej poszalała moja mama :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku nie szalałam pod wpływem przecen, wolę przemyślane zakupy :D
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o cyberponiedziałku, a u nas czarny piątek chyba dopiero w tym roku tak bardziej wkroczył :D
    ślicznie wyglądasz!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnym momentem na zakupy bym tego nie nazwała. Chociaż naprawdę lubię Black Friday to kupienie czegoś w swoim rozmiarze na takich wyprzedażach jest cholernie trudne. Wszędzie tłumy, długie kolejki - aż się odechciewa tych zakupów. Ładne zdjęcia :)

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!