niedziela, października 27

Kosmos

 Tak jak chciałam dałam notkę z odstępem dwóch, trzech dni. Cieszę się, bo naprawdę zależy mi na blogu, który jest prowadzony regularnie. Dzisiaj zastała niedziela, a to oznacza, że jutro wzywa większość ludzi szkoła/praca. No tak, nikt się nie cieszy. Damy radę, co nie?

 Nie jestem dziewczyną, która zna się na modzie. Mam swój własny i oby niepowtarzalny styl. W te wakacje kupiłam spodnie w New Yorker z motywem kosmosu lub jak kto woli fajerwerk. Jestem z nich ogromnie zadowolona. Mam nadzieję, że wkrótce wam je pokaże.
Związku z tym dzisiejszą notkę poświęcam temu tematu, Kosmicznym Wzorze.

Który zestaw/strój się Wam podoba najbardziej i dlaczego?
Wyszła mi notka, czy lepiej żebym już nigdy nie robiła o modzie?


Te leginsy są podobne do moich spodni ;) 


1.



2.






3.




Jak możesz zostaw po sobie ślad w  formie komentarza. Odwdzięczam się za wszystko. Obserwacja = Obserwacja. Miłego niedzielnego popołudnia ♥

                                                                                                                                 Pozdrawiam, Olcia : *

29 komentarzy:

  1. Może będziemy się wzajemnie obserwować? Jeśli jesteś zainteresowana odpisz u mnie.
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre ciuchy
    lubię


    www.ddoubles.tk
    www.ddoubles.tk

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubie ten motyw :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka. Bardzo podobają mi się takie legginsy. Sama takie mam.
    Obserwujemy?
    http://iwant-you4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się właśnie takie wzorki, ale ja wiem ,że na mnie to by fajnie nie wyglądało

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Galaxy jest cudne.

    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, zapraszam do mnie :) http://karoolinaa-karolinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mi galaxy do tej pory się nie znudziło;d
    obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie to już nie mode, przejadłam sie tym bardzo. Zapraszam do mnie na nową notkę DIY :)

    supplyloory.blogspot.com obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. mam bluzę i leginsy galaxy fajny styl, ale wolę pastelowy :)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    zapraszam na nowy post ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nie podoba sie ten caly kosmos.;d Dziekuje i rowniez obserwuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ten 1 ;] . bo właśnie wole leginsy i luźne bluzki ;]
    Mi sie podoba galaxy ale nic nie mam z niego ;]
    obsewruje ;*
    i zapraszam : http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wzór kosmosu jest świetny, najbardziej jednak podoba mi się na koszulkach i paznokciach :) choć powiem że te szorty sa zarąbiste :) zapraszam do mnie i do obserwowania zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie nie jara ten cały kosmos:)


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwujemy ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba motyw galaxy a najbardziej 3 propozycja - zdecydowanie me gusta *-*
    Bardzo fajnie u Ciebie , będę zaglądać.
    Obserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz :)
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uhuhhuh ten wzór przyciąga oko ^^
    Wszystkie 3 są fajne :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie przepadam za motywem galaxy:D
    obserwujemy?

    Mam do Ciebie prośbę, mogłabyś kliknąć na moim blogu w widget VINTED? Baardzo mi na tym zależy:*

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia! :3 http://gabriella-own-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Choć nie jestem wielką fanką galaxy to najbardziej podoba mi się 1 zstaw bo kocham legginsy *.*
    Śliczny nagłówek i golnie caly blog :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się legginsy galaxy ;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | nowa notka, zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. mam trzy pary takich legginsów, ale jakoś bardzo ich nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam żadnych ubrań z wzorem kosmosu, ale uważam, że są ładne. Najbardziej podoba mi się ostatni zestaw, a szczególnie ta sukienka.

    fallengel-przeznaczenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mam takie leginsy i buty <3
    świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne są te buty na koturnie!
    Świetny blog
    zapraszam do mnie : http://sweetcandylips26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne! ♥ Uwielbiam ten motyw ;D

    nikejla.blogspot.com <----------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Super :) Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, cooking, paintings
    The Competition is open

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!