15 paź 2015

SHEIN.COM od A do Z

   Wielu z Was, blogerów, na pewno miało styczność z współpracami z zagranicznymi oraz polskimi sklepami internetowymi. Możliwe, że nawet teraz z kimś współpracujecie. Kooperacje blogerów z firmami należą do tych tematów, na które można mówić i mówić, czyli krótko pisząc jest to, temat rzeka. W dzisiejszym poście nie będę Was pouczać, co robić, a czego unikać. Dzisiaj dla odmiany podzielę się swoim doświadczeniem, odnośnie takich współprac, na przykładzie Shein.com ;)

   Shein.com jest jedną z najbardziej znanych firm, które chętnie korespondują z blogerami, ale na , nieszczęście, bez ograniczeń. Asortyment tego sklepu jest bardzo atrakcyjny i zawsze znajdzie się w nim to, czego się szuka. Jest on także bogaty w modne części garderoby. Jeśli chodzi o jakość i dostawę to są one na plus, ponieważ shein.com rzadko zdarza się w tym podpaść. Moim zdaniem jest to jedyny taki sklep internetowy :)
   Rozpoczęcie współpracy z shein.com nie jest trudnym zadaniem. Jeśli czujecie się na siłach i wiecie, że uda się Wam zadowolić drugą stronę, śmiało napiszcie do nich na email blogservice@shein.com, a w treści - przedstawcie się, napiszcie, ilu macie obserwatorów i ile wyświetleń oraz oczywiście podajcie adres swojego bloga. Powinni odpisać w ciągu 24h podczas dni roboczych.
   Jeżeli jednak to nie Wy napisaliście do nich, a oni do Was... Na samym początku uśmiechnijcie się sami do siebie, ponieważ robią to rzadko. Następnie rozważcie, czy warto podjąć się takiego zadania. Pomyślcie nad tym, czy jest to faktycznie potrzebne Waszemu blogowi. Jeśli tak, odpiszcie im pozytywnie i czekajcie na odpowiedź zwrotną.
   Początek standardowej współpracy Fashion Blogger Program, wygląda zazwyczaj u każdego tak samo, czyli robi się kolaż z ich ubraniami, dodając do tego pod spodem "klik", które jest przejściem z Waszego bloga na ich stronę. Jeśli aktywność tego wpisu ich zadowoli, pozwolą Wam coś sobie wybrać do określonej liczby, bądź kwoty. 
   Jednakże istnieje także drugi program współpracy. Nazywa się on SheIn Publisher Program i działa on na zupełnie innych zasadach. W nim nie dostaje się tak łatwo ubrań, ponieważ trzeba na nie "zapracować" wpisem, w którym udostępnimy aktualną promocję obejmującą ich stronę. Jeżeli uzbiera się określoną liczbę przejść i zrobi się wszystko prawidłowo, dostaje się 15$. Według mnie jest to gorszy model współpracy, ale daje mi możliwość zamówienia wszystkiego co chce, a przy pierwszym typie kooperacji, byłam bardzo ograniczona. Niestety, nie wiem jak to teraz wygląda.
   Jak się domyślacie warunkiem współpracy między blogerem, a firmą jest promocja ich strony. Tak jest i w tym przypadku. Dostajecie ubrania, a w zamian za to musicie wypromować ich stronę (I model) lub promujecie ich stronę, a w zamian za to możecie uzbierać pieniądze na zakupy (II model).
   Kiedy już wybierzecie sobie ubranie, czekajcie na nie, a następnie, gdy już do Was dotrze, zróbcie z nim stylizację. Dla ciekawskich - paczka idzie zwykle dwa tygodnie. Tak to wygląda z perspektywy współpracy Fashion Blogger Program.
   W SheIn Publisher Program sprawy się trochę komplikują, ponieważ tam składa się zamówienia na własną rękę. Poniżej przedstawię Wam kroki, które powinny ułatwić Wam wyjście z tego problemu. Oczywiście dodam, że zaletą tego modelu współpracy jest to, że nie trzeba robić zdjęć z zamówioną rzeczą.
JAK ZAMÓWIĆ? 
      Mają cztery metody płacenia: Credit Card (VISA & MasterCard), PayPal, Western Union, Wire Transfer. Was będzie dotyczyć zupełnie inna, ponieważ powinni oni przelać Wasze zebrane pieniądze (w dolarach) na normalne konto na ich stronie w punktach. Wtedy będziecie w stanie spokojnie dokonać zamówienia.
JAK ZAMÓWIĆ?
   Na samym początku wybierzcie rozmiar i kolor ubrania, dodajcie rzecz do kosza (powtórzcie to przy każdej innej rzeczy, którą chcecie zamówić). Otwórzcie napełniony kosz i naciśnij cie kontynuowanie kupowania "continue checkout". Następnie zalogujcie się na swoje konto, aby dokonać wpłaty. Na nowo otwartej stronie uzupełnijcie luki w swoje dane kontaktowe i przelejcie pieniądze w Waszym przypadku w "SheIn points". Na samym końcu wszystko zatwierdźcie i oczekujcie informacji na skrzynce pocztowej, że zatwierdzono Waszą wpłatę.
INFORMACJE ODNOŚNE DOSTAWY
   Dostawa do Polski powinna potrwać 10 dni roboczych, chyba, że zapłaciło się za wysyłkę to może ona przybyć w ciągu 7 dni roboczych.
   Zalety: darmowe ubrania, możliwość pokazania czegoś więcej na blogu, nabywanie przedsiębiorczego doświadczenia, ćwiczenie znajomości języków obcych
    Wady: traci się przy tym czas, trzeba mieć wsparcie czytelników, czasami trzeba się wiele napracować

~*~

Poniżej dodaję kolaże, które mogą mi dać szansę na zamówienie czegoś 
Jeśli chcecie, pomóżcie mi
| klik | klik | klik | klik | klik | klik |
| klik | klik | klik | klik |


Do you want to be in the top fashion? SheIn Top Gils Fashion.
Welcome every fashion lover!
Take 34% OFF Over US$55   Code:top34
Take 36% OFF Over US$105  Code:top36
Ends: October/19

~*~

MAŁY KONKURS!
Chcesz zostać polecona/polecony w przyszłym poście?
Oto co musisz zrobić:
- kliknąć w jedno z "klik"
- poczekać aż strona, która wyskoczy, się załaduje
- podać w komentarzu numerek ubrania i jego koszt

*jest on w formie podania adresu bloga na końcu kolejnego posta; 5 zwycięzców*

Podoba się Wam taki duży poradnik?
Poklikacie w kliki?
__________________________________________________________________________________________________________

51 komentarzy:

  1. haha, chyba przez moj zacinjacy sie internet z 20 tych klików zrobilam xD mam nadzieje, ze przynajmniej nie pojda na marne i zamowisz sobie to co chcesz :D
    ceny
    1 33,33$
    2 21,97$
    3 9,99$
    4 14,08$/K

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny post, teraz wiem jak to wszystko wygląda! :D Dziękuję! <3 Oczywiście we wszystko kliknęłam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny i przydatny post ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydany post dla początkujących. Shein to moja ulubiona firma <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh myślę że dzięki moim klikom zamówisz sobie co tylko zechcesz :)
    1.US$15.39
    2.US$33.33
    3.US$21.97
    4.US$14.08
    5.US$14.08
    Sorry że wybrałam aż 5 ale te dodatkowe 4 kliki ci się bardzo przydadzą :)
    Mój Blogas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za ten post, bardzo mi pomógł :>
    wygląd bloga super :)

    zapraszam> gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. Mam bloga od 3 miesięcy i póki co nie planuję żadnej współpracy, ale informacje może przydadzą się na przyszłość :)
    1. 33.33$
    independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Daaawno dawno współpracowalam z nimi i milo wspominam :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda ja współpracy nie planuje, ale kto wiem, dla innych na pewno przydatny post ;)
    nie wiedziałam nawet, że są dwie formy współpracy

    http://zapraszam do siebie
    poprostunataliaa.blogspot.com/
    komentarze i obserwacje mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny post nie powiem. Lecz ja wolę jeszcze "rozkręcić" bloga i z tym zaczekać :) A być może sami się odezwą.

    all-pastel-world.blogspot.com •○klik○•

    OdpowiedzUsuń
  11. pomocny post :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z nimi wpołpracuję. U mnie wyglądało to troszkę inaczej, nie musiałam robić wishlisty, ponieważ wygrałam rozdanie na jednym z blogów i rzeczy, którą dostałam pokazałam na blogu i zbierałam kliki na prośbę firmy. Firma jest super, zamawiam po 3-4 rzeczy, teraz idą do mnie 2 paczki na raz. Paczka idzie około tydzień, ponieważ wysyłają kurierem z Holandii :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetny poradnik ;) no i oczywiście poklikałam ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomocny post! Nie miałam styczności z tą firmą, ale bardzooo dużo pozytywnych opinii o niej słyszałam :) Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję zamówić coś z tej firmy!
    Dżinsowa kurtka - US$33.33

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :) Na pewno wielu osobom się przyda :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że taki post napisałaś. Chociaż ja w najbliższym czasie raczej nie będę z nikim współpracować
    cena 1 33,33$

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł z takim dużym poradnikiem!
    Poklikałam, ale po prostu dlatego, że jak najbardziej szczerzę życzę Ci powodzenia w tej współpracy! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super poradnik! Czy e-mail piszemy po angielsku czy po polsku? ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jedynym sposobem porozumienia się z nimi jest język angielski :)

      Usuń
  19. Bardzo pomocny post ;).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś sie u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie opisałaś współpracę z tą firmą :) jak mam być szczera, to przez częste współprace tej firmy z blogerami nie przepadam za nią. Po prostu jak dla mnie za dużo jest jej reklam w necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza, brązowa sukienka US$29.99

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatne da tych, którzy by chcieli.
    Mniejsza z tym.
    Niektóre rzeczy stamtąd są fajne.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię tą firmę! Pomimo tego, że nie współpracuję z nią to zamówiłam sobie kilka rzeczy i sama za nie płaciłam i jestem bardzo zadowolona :) Może i kiedyś nawiążę z nimi współpracę, ale na razie tego nie planuję :) Kliknęłam w 2 linki!
    Ceny: 1: US$ 33.33 || 2: US$ 21.97
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kiedyś z nimi wspołpracowąłam, jednak te proszeni sie o kliki to nie dla mnie ;D
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny i przydatny post. Masz ślicznego bloga !
    1 AU$44.00
    http://kamillazajac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudoowny blog !
    Poklikałam ;***

    Mój blog -dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze, że wszystko opisałaś i uświadomiłaś ludziom :) oczywiście poklikane Olcia, należy Ci się :) <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatny post, jeśli ktoś chce się dowiedzieć co nieco o współpracy z Shein. Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post i oczywiscie poklikałam <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post! Ja jeszcze z nikim nie współpracuję i za szybko nie chcę.
    Myślę, że na pewno mi się to kiedyś przyda :)

    Biorę udział w mini konkursie (oczywiście kliknęłam wszystko, ale nie będę się rozpisywać) : sweterek : $21.97
    Obserwuję!
    http://thoughtcolorfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeansowa kurtka z szarym kapturem - $33.33
    Ja tam nie pisze pierwsza uwazam, ze takie na sile szukanie wspolpracy i podporzadkowanie sie pod warunki nie jest dla mnie dobra opcja ale to tylko moje zdanie :D Dobrze, ze wszystko opisalas! Bylam ciekawa wlasnie jak wyglada forma platnosci przy wspolpracy :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  32. Przynajmniej niektórym się rozjaśni jak współpracować z tą firmą.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post ;) Myślę, że przy współpracach blogerek nie mówi się jednego...tego że zachwalamy czasem rzeczy, których w życiu byśmy nie kupiły haha :D No ale cóż, fortuna kołem się toczy, tak wygląda świat :( Pozdrowionka :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny posty, i bardzo potrzebny a mam takie pytanie ile trzeba mieć obserwatorów by zacząć z nimi współpracować, bo każdy ma inne progi heh?

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest 1000 obs, ale nie oszukujmy się - nawet osoby z 55 obs z nimi współpracują, ehh :/

      Usuń
  35. fajnie, że poza wstawieniem linków napisałaś też trochę o współpracy :) z shein nie współpracowałam, ale z innymi zagranicznymi już mi się zdarzyło. Mimo to, wolę jednak współpracę z polskimi firmami :)
    poklikałam, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  36. It looks very great! :)
    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin’? Let me know (:
    Xoxo
    Christine
    www.thenewpersonalassistant.com
    https://www.bloglovin.com/blogs/new-personal-assistant-14424689/similar

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega blog !
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. to życzę ci Olu powodzenia :) poklikałam

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ten sklep, kiedys z nimi współpracowalam, ale wtedy nazywali sie sheinside.:)Świetny poradnik,dzięki ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. lubię ten sklep i współpracuję z nim, poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. swietny post!http://lauratomczyk.blogspot.com/ zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. Jeżeli się wam spodoba mozecie zaobserwować, to bardzo motywuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja akurat nie wyobrażam sobie, abym miał korzystać z innej formy dostawy, jak przesyłka kurierska.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!