21 cze 2018

Wielki haul e-zakupowy!



   Na samym wstępie chciałam przeprosić za duży odstęp w publikacji wpisów, ale mimo wakacji mam stale napięty grafik czasu wolnego. Jednakże dziś przychodzę do Was z wpisem, który czekał na publikację prawie pół roku. Jest nim haul zakupowy. Może nazwa "wielki" nie jest adekwatna, lecz siedem rzeczy zamówionych niemalże na raz to dla mnie dużo.
   Pragnę przedstawić Wam w nim moje najnowsze zdobycze kupione online. Są to bardziej dodatki niż odzieżówka, ponieważ uzupełniałam braki swojego asortymentu. Natomiast praktycznie wszystkie rzeczy użytkuję do teraz. Mogę otwarcie stwierdzić, iż jestem zadowolona z zakupu ;)


| szal - zaful.com | beauty blender - zaful.com | beania - zaful.com | pędzelki - gamiss.com | naszyjnik - gamiss.com
| komplet bielizny - gamiss.com | komplet bielizny - dresslily.com |

GAMISS.COM  - klik        ZAFUL. COM  - klik        DRESSLILY.COM  - klik

| łańcuszek - zaful.com | torebki - zaful.com | bralet - zaful.com | pędzelki  - zaful.com |   (proszę o kliknięcie)




Robicie zakupy przez Internet?
Który z moich łupów przypadł Wam do gustu?
_______________________________________________________________________________________________________________

21 komentarzy:

  1. Super nowości :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze są pędzle! Odkąd skończyłam szkołę wizażu to po prostu szaleje na ich punkcie :D
    Pozdrawiam!
    I zapraszam również do siebie :)
    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę troszkę się okupiłaś w zaful:) Fajna bielizna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. robisz śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie ^.^

    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo śliczny jest ten zestaw czarny stanik :D

    ZAPRASZAM NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę robić zakupy, chodząc po sklepach, ale zamawianie przez Internet też ma swój urok :)

    Czy ogłaszałaś już może wyniki rozdania z książką o Edzie Sheeranie/ czy zamierzasz w najbliższym czasie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy kochana, poklikane! ':)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten naszyjnik jest super!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten czarny staniczek jest świetny! *.* Masz cudowne paznokcie tak poza tym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :)
    Mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten beauty blender jest cudowny. Świetna sprawa, idealnie wklepuje podkład.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne produkty. Polecam również.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie produkty bardzo fajne i ja również jestem zdania, że chętnie bym je zamówiła. Dlatego jak coś kupuję w szczególności w sklepach internetowych to wtedy jak wybiorę wysyłkę kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/fedex to jestem pewna, że dojdzie ona w kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Widzę, ze zakupy naprawdę bardzo udane :) Ja ostatnio czaję się na buty z https://butymodne.pl/eleganckie-klapki-damskie-c19917.html Muszę zrobić zakupy dla siebie i dzieciaków na wakacje. Myślę też już o szkole i zakupach do niej. Sporo rzeczy będę musiałą dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!