16 lip 2018

I don't wanna be DED | dark side of me


   Bardzo często wielu młodych ludzi dotyka kryzys egzystencjalny. Do tego stanu doprowadzić może wiele czynników. Z każdą cyferką więcej w naszym wieku uświadamiamy sobie coraz to nowe rzeczy. Większość z nich to właśnie rozczarowania sposobem funkcjonowania świata. Im starszym się jest, tym bardziej pojmuje się rzeczywistość. Także tym łatwiej jest popaść w niechęć do życia. A z tego, co mi wiadomo - chęci do życia o wiele łatwiej stracić niż zyskać.
   Jednakże nie chciejmy być martwi. Mamy tylko jedno życie, z którego warto skorzystać. Dajmy na bok sprawy, które nas trapią i zajmijmy się tym, co sprawia przyjemność. Zwykle to, co złe odchodzi po jakimś czasie. Zatem nie warto sugerować się tylko tym, co jest nie takie jakbyśmy chcieli. Pozwólmy życiu na kolejne szanse.

_ _ _

   Jakiś czas temu wyobrażałam sobie powrót na bloga w wielkim stylu. Miałam zadbać przede wszystkim o systematyczność. Niestety nawaliłam. Byłam tak zabiegana przez wyjazdy oraz gościnę innych osób, że nie było nawet, jak pogodzić tego ze skorzystaniem z komputera w celu umieszczenia wpisu. Zaś z czasem przyszedł okres rekrutacyjny, opieka nad kociakiem oraz praca, co spowodowało jeszcze większy postój. Zamiłowanie do blogowania nigdy we mnie nie zgasło, lecz czas nie jest moim przyjacielem. Przepraszam Was ponownie za zaistniałą sytuację. Niebawem Wam to wynagrodzę dużą dawką postów  

| body - rosegal.com | stanik - zaful.com | torebka - rosegal.com |
fot. Ania Wiatrowska
mua. Kornelia Kołodko


ZAFUL.COM - klik            ROSEGAL.COM - klik


Serdecznie polecam wszystkim z Wrocławia (i nie tylko) korzystanie z usług u tej utalentowanej wizażystki  ♥
Kornelia Kołodko Make Up                 FB - klik         IG - klik



Co sądzicie o tej artystycznej sesji zdjęciowej?
Zgadzacie się z moimi przemyśleniami?
_______________________________________________________________________________________________________________

19 komentarzy:

  1. Mnie często dopada taki kryzys w okresie jesienno-zimowym :( ostatnio też mam trochę słabsze dni :/
    ładne zdjęcia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż! Mega wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaz😊
    Oj ja mam też czasami tylko na głowie , że połowę zapomnę zrobić.
    Będę czekać na Twój powrót 😊
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/choker-koronkowy-i-bluzka-sinsay.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz masz prześliczny make up :)
    mnie też czasem dopada kryzys... każdemu się to zdarza niestety
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Systematyczność to coś co dopada wielu blogerów.. niestety. Osobiście od półtora miesiąca mój cel został osiągnięty mam nadzieję że czas będzie mi nadal sprzyjal:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jak co, ale w 100% Cię rozumiem, w wakacje nadrabiam blogerskie zaległości :)
    Czekam na huczny powrót.
    Cudowny makijaż i stylóweczka! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boski makijaż! Czad, podoba mi się! Te oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznę od końca, czyli... Naprawdę piękne zdjęcia! :) A teraz konkrety: sam jestem obecnie na rozstaju dróg. Brak pracy i perspektyw, brak weny do pisania książki. Na swoim blogu jeszcze czasem coś tam skubnę. Nie ukrywam, że obecna sytuacja i poprzedzające ją wydarzenia mocni skłaniają mnie do ujawniania się od coraz bardziej radykalnej i ostrzejszej strony. Wiem, że w obecnej sytuacji nie jest ze mną dobrze, a jakakolwiek zmiana w najbliższym czasie przyniesie szok. Choć wierzę, że wszystko co najlepsze jeszcze przede mną, to czuję, że długo jeszcze na ten stan przyjdzie mi czekać.
    Pozdrawiam!

    takorzeczegerard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niechęć do życia niestety widzę to u wielu osób. Pamiętam gdy byłam młodsza miałam dwie koleżanki które chciały zniknąć...
    Ważne by się nie zniewalać. Jak piszesz mamy jedno życia więc wykorzystajmy je :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczny makijaż to po pierwsze <3 , a co do postu super trafiony ;)
    Pozdrawiam:)
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie

    http://emistrazaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. CUdny makijaz. Ja staram sie unikać kryzysów, bo patrze na takie problemy dorosłych jak kredyt, długi, brrak pracy, a potem patrz ena moje zmartwienia i widz, ze są nie warte nerwów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna stylizacja i makijaż! Fakt, z systematycznością na blogu bywa czasem problematycznie, ale wakacje to dobry czas na popracowanie nad tym:D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednakże wakacje nie oznaczają zawsze czasu wolnego :c

      Usuń
  14. Niestety czasami przychodzą pewne kryzysy, grunt to odnaleźć w sobie siłę :)
    Super zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pianie, fotografowanie i moda to idealne wręcz zainteresowania w kontekście prowadzenia własnego bloga. Nic dziwnego, że tak dobrze Ci to idzie. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszcze zdjęć! super makijaż

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!