29 maj 2016

Let Me Love You | ulubieńcy maja

   W kwietniu udało mi się kupić wiele dobrych produktów, ponieważ w Rossmannie było 49% zniżki na różne kategorie dot. kosmetyków. Od tamtego momentu, praktycznie każdego dnia towarzyszą mi moi kosmetyczni (i nie tylko) ulubieńcy. Wśród nich znajdują się same perełki - w dodatku zdobyte podczas wspaniałych okazji.


4in1 Concealer Palette
   Marzyłam o tej paletce od bardzo dawna i pomimo niskiej ceny - nigdy nie zabrałam się do jej zakupu. Sytuacja zmieniła się, kiedy nadarzyła się duża przecena w Rossmannie.
   Używam jej każdego ranka i jestem zadowolona z powstałych efektów. Z tych czterech (różowy - maskuje sińce pod oczami, zielony - kamufluje popękane naczynka, jasny beż - maskuje wypryski, ciemny beż - modeluje kształt twarzy) kolorów jestem najbardziej zadowolona z różowego, ponieważ dobrze pokrywa mój wieczny owoc małej liczby godzin snu.


L'Oreal Paris, Volume Million Lashes So Couture So Black
   Ta maskara jest drugą taką w moim życiu, lecz nie do końca taką samą... bo jest odpowiednikiem standardowej wersji. Różni się ona tym, że jest po prostu bardziej intensywna, ultra czarna. Produkt dalej zachowuje swój cudowny zapach oraz rewelacyjnie rozdziela rzęsy. O szacie graficznej chyba nie muszę wspominać. Uwielbiam ten kosmetyk


Lovely, Nude, Nail Polish nr 2

   Szukałam ostatnio dobrego lakieru w kolorze nude i właśnie taki znalazłam. Ostatnio musiałam skrócić paznokcie, ponieważ zaczęły mi się powoli łamać oraz rozdwajać, więc póki co ich ostatnio nie maluję. Wierzę natomiast, że wkrótce odrosną i ten lakier będzie moim towarzyszem.


Baby Lips, Dr Rescue "Too Cool"
   W momencie, kiedy skończył mi się EOS, bałam się, że długo będę szukać tak dobrego balsamu do ust. Podczas przecen w Rossmannie skusiłam się na zakup pomadki regenerująco-nawilżającej z serii Baby Lips. Początkowo nie byłam do niej przekonana, ponieważ nie odpowiadał mi zapach mięty. Z czasem przywykłam do niego oraz po drodze - zakochałam się w jej rewelacyjnym działaniu.

Rimmel, Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal Black

   Używam tej miękkiej kredki, ponieważ umiem malować się tylko taką, po raz trzeci. Za pierwszym razem nie była ona moja, a mamy. Z czasem zmęczyło mnie podkradanie jej i zakupiłam sobie swoją, i do teraz, co jakiś czas uzupełniam jej stratę. Pokochałam ją za miękkość oraz intensywność. Kreski zawsze wyjdą (bardzo) czarne oraz będą się długo trzymać na powiekach. Szczerze polecam ten produkt :)


Grace by Promees Straps
   Na samym końcu przedstawiam Wam moją ukochaną perełkę. Są to dobrze wykonane ozdobne ramiączka do biustonosza od Promees. Strapsy nadają wyjątkowy wygląd naszej górnej części garderoby i trudno się w nich nie zakochać. Wybrałam sobie wersję podstawową, ponieważ ostatnio stawiam na minimalizm i już nie mogę się doczekać stylizacji na bloga z jej udziałem. Wykonanie oraz cena jest na ogromny plus, a błyskawiczna wysyłka aż na dwa.

Znacie te produkty?
Co było Waszym ulubieńcem?
_______________________________________________________________________________________________________

52 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać tej sesji z ramiączkami. Ja właśnie czekam na przesyłkę z nimi. :) W jakiej cenie zakupiłaś produkt pierwsszy? (bez promocji) :)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też nad tą paletką korektorów się zastanawiam, ale akurat ta część promocji w Rossmannie mnie ominęła, więc chyba po prostu poczekam na kolejną edycję i wtedy się skuszę, bo coraz bardziej mi się podoba. ;)
    a ramiączka prezentują się fajnie, ciekawe jak w stylizacjach wypadną. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardziej tutaj wpadł w oko kubek ze starbucksa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam balsamy BabyLips :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Życzę miłego wieczoru!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post, no i oczywiście baby lips, wszędzie się z tym dotykać, zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://diary-of-dreams-kingablog.blogspot.com/2016/05/tak-na-poczatek.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też polubiłam ten tusz, niestety reszty produktów nie kojarzę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przemyśleć sprawę ramiączek. :D Baby lipsy uwielbiam wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze zamówić sobie te ramiączka! Lakier do paznokci mam, a paletke korektorów miałam kiedyś i bardzo ją lubiłam :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy świetnie wyglądają! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę wypróbować tą paletkę korektorów :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Baby Lips uwielbiam, ale korektory niestety nie są dla mnie i nie dawały mi żadnych efektów :/

    Mój blog - klik ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wgl nie znam nic z tych ulubieńców, ale myślę nad wypróbowaniem tuszu :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. w tuszach loreal jestem dosłownie zakochana ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ulubieńcy, też chcę te ozdobne ramiączka <2

    OdpowiedzUsuń
  16. Też sprawdza mi się ta paletka z Wibo!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te ramiączka to hit! Super :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Promocje w Rossmanie to błogosławieństwo dla każdej kobiety. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Te ramiączka to teraz must have w każdej szafie!
    Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tuszu oraz paletce z WIBO bardzo dużo pozytywnych opinii. Jeśli chodzi o ramiączka do stanika również świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te ramiączka są świetne! mam dwie pary :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na sesje z ramiączkami! Jestem ogromnie ciekawa :)) Paletka ma bardzo ładne kolorki, wydaje się świetna ♥

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  23. Też zamówiłam te ramiączka, czekam, aż przyjdą :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy ! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne są te ramiączka :) u mnie ostatnio był już post w roli głównej z nimi.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ozdobne ramiączka są bardzo ciekawe!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo słyszałam o tym korektorze,ciekawa recenzja!
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. nigdy nie używałam tych produktów, ale lakiery z lovely lubię :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne są te ramiączka *.*
    Pozdrawiam ♥ / Inia

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za lakierami Lovely, ale Baby Lips zawładnęły moje serce!
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetni ulubieńcy i ARIANA <3
    Świetny kolor lakieru.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. mam tą paletkę wibo 4w1, przydatna przy makijazu do sesji zdjeciowej :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor lakieru przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Używam tej paletki, bardzo ją lubię:)

    Mogłabyś kliknąć w linki w moim ostatnim poście. Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam żadnego produktu, chodź obkupiłam się
    podczas promocji w rosmanie ;) najbardziej podoba mi
    się ostatnia rzecz <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam taki sam lakier :D
    Zapraszam do nas :)
    http://majaikarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaciekawila mnie ta paletka :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  39. no nie dziwię się, że to ulubieńcy, co na prawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietni ulubiency! Tez lubie ta piosenke :)

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim ulubieńcem też jest ta maskara jest po prostu świetna <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowałam się ta ten sam lakier :)
    Ostatnio podchwyciły mnie takie naturalne kolory :)
    Ta paletka wydaje się bardzo dobrym produktem :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!