20 sie 2016

Moda polega na marzeniach i na tym, aby skłaniać do marzeń innych ludzi



   Dzisiaj podzielę się z Wami jedną z moich osobistych historii. Dotyczyć ona będzie mojej przygody z modą. Na wstępie przyznam się bez bicia, że o niej samej wiem niewiele (tak samo jest z fotografią). Jednakże będąc w tym czuję się spełniona i pomimo braku wiedzy, dalej działam i kieruję się ku górze.

  Moja przygoda z modą zaczęła się parę dobrych lat temu... Pewnego dnia w III klasie podstawówki postanowiłam coś zmienić - uniezależnić się od propozycji ubraniowych mojej mamy. Stopniowo dawałam jej do zrozumienia, że poszukuję własnego stylu ubierania się, a zarazem siebie. Łączyłam różne style, wzory, typy ubrań. Mając (już) dziewięć lat bawiłam się modą. Nawet mi wtedy nie przyszło na myśl, że kiedyś zechcę z tym wiązać przyszłość. Na przykład, uczęszczać na kurs kreacji wizerunku w Krakowie.
  Przez kolejne lata coraz rzadziej zwracałam uwagę na swój wygląd. Ubierałam się jakkolwiek tylko mogłam. Nie obchodziło mnie to, czy dobrze coś ze sobą zestawiłam. Opuściła mnie stylistyczna dusza, ale tylko do czasu... W momencie, kiedy podjęłam się pierwszej współpracy z zagraniczną firmą (na blogu), zaczęłam na nowo tworzyć sety i kombinować. Zajmowało mi to zawsze sporo czasu, ale czerpałam z tego niezastąpioną w żadnej sposób satysfakcję. To dzięki blogu uświadomiłam sobie, że to jest coś dla mnie; że poczuję się spełniona otrzymując certyfikat w Artystycznej Alternatywie.

  Przez ostatnie parę lat mój styl ubierania przeżył ogromną rewolucję. Styl sportowy, klasyczny, romantyczny, glamour, sportowej elegancji, casual, oldschool, rockowy, a nawet przez pewien okres militarny... Można powiedzieć, że wszystko jest już za mną. Teraz stawiam przede wszystkim na minimalizm. Obecnie najlepiej czuję się w stylu boho i eleganckim, choć od czasu do czasu stawiam na street i na przykład, grunge. 
  Dobieram stylizacje opierając się o swoją modową intuicję. Zawsze zaskakuje mnie to, że potrafię wymyślić na poczekaniu dość ciekawe zestawy. Czuję do tego w pewnym sensie powołanie. Od małego bawiłam się we własną stylistkę, która znakomicie zna się na swoim fachu oraz chce się dzielić uzyskaną wiedzą z innymi.
  Zdradzę Wam, że planuję powiązać kiedyś kreację wizerunku z własną stroną internetową (co lepsze, współprace mi to ułatwiają), ale to wszystko wyjdzie w swoim czasie. Póki co chcę zgłębiać wiedzę na temat mody i snuć plany o moim wymarzonym kursie ;)

| koszula - bershka | szorty - romwe.com |
fot. Asia Ciećwierz Photography


Dlaczego akurat w tym wpisie zdjęcia mają miejski klimat i mam lustrzankę w ręce, choć piszę o modzie?
Ponieważ sesja jest prosto z wyjazdu do Warszawy, którą chciałam się jak najszybciej podzielić


BARDZO PROSZĘ O 1 KLIKNIĘCIE
ROMWE.COM
klik |



ZAPRASZAM NA FANPAGE ASI - klik
______________________________________________________________________________________________________

43 komentarze:

  1. Ale świetny post, taki prawdziwy, taki jak dawniej. Czuję, że OLA WRACA NA SZCZYTY!
    Cudowne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez stawiam na minimalizm. Chociaz ostatnio zamiast bardziej eleganckich stylizacji, wybieram te luzniejsze, bardziej sportowe :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz ! I to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. :)
    Ciekawa historia. Też lubię stawiać na minimalizm.

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię Twój styl - jest różnorodny i przede wszystkim nie podążasz ślepo za modą, umiesz ją modyfikować :) Dzisiejsza stylówka - strzał w 10! I piękne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również już w III klasie podstawówki dawałam swojej mamie do zrozumienia, że chcę sama odnaleźć swój styl, a nie żeby to ona narzucała mi w co powinnam się ubierać. Piękne zdjęcia kochana ♥ Cieszę się, że wyjazd był udany!

    OdpowiedzUsuń
  7. O mam nadzieję, że zaliczysz tai kurs <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega interesująca historia, a zdjęcia,niesamowite jak zawsze!
    Karolina
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój styl również przeszedł wielką ewolucję, jednak ciągle próbuję nowych rzeczy i nie jest do końca ukształtowany. Bardzo ciekawy wpis, zdjęcia są przepiękne ♥
    Trzymam kciuki za spełnienie Twoich marzeń ;*
    Kliknęłam w link!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wizyty w Warszawie. Powodzenia w spełnieniu tych modowych marzeń :)
    Stylizacja z dzisiejszego posta jest śliczna, bardzo ci pasuje!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie byłam w Wawie. Najważniejsze to odnaleźć swój styl :)
    www.minimalism-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny wpis i cudowne fotografie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zdjęcia, a post bardzo ciekawy i mądry!

    MÓJ BLOG dopiero zaczynam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia na blogu ^^ są bardzo ładne, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje stylizacje są świetne, więc mocno trzymam kciuki za spełnienie Twoich "modowych" marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  16. Styl masz świetny i z każdą stylizacją widać, że jest prosta, ale przy tym oryginalna. :)

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli widać, że moda jest ci pisana. :) Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem warto pokazywać innym swój styl i to jest dla mnie moda. Śliczna stylizacja i piękne zdjęcia ;)
    http://m-artyna.blogspot.com/2016/08/spotkanie-blogerek-bydgoszcz-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie moda to jest mój własny styl, nie warto narzucać sobie ustalone z góry reguły. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie życzę Ci powodzenia w spełnieniu planów i wszystkiego co związane z modą i fotografią! :) Twój styl jest bardzo ładny.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się te szorty. Trzymam kciuki, aby plany się spełniły ;* pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Artystyczna Alternatywa- marzenie *.*
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna stylizacja! Jak czytałam; można było wyczuć, że moda jest Twoją wielką pasją :) Mam nadzieję, że będziesz wiązała z tym przyszłosć, bo każdy outfit jaki widzę u Ciebie jest fantastyczny i widać, że przemyslany ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia <3

    http://lookofheaven.blogspot.com/2016/08/1-kazdy-koniec-jest-poczatkiem-czegos.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak ty odkąd pamiętam interesuję się modą, która stała się w końcu moją pasją. Na tyle, aby założyć bloga o tej tematyce. Style często mieszam, jednak uświadomiłam sobie, że inspirację czerpię ze starych filmów z lat 90 lub 70.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  27. a mnie w sumie nigdy nie ciągnelo do mody, nadal nie ciagnie,ubieram sie w to jak mi wygodnie i zeby nie wygladac po prostu głupio :)/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  28. No muszę przyznać, że trochę już przeszłaś w tym temacie hahah

    Tak, czy tak, podziwiam, że masz cierpliwość do tego wszystkiego ew. Ja sama stawiam głównie na wygodę i nie ciągnie mnie do wymyślania różnych stylizacji. Wiadomo, że chcę wyglądać dobrze, ale nigdy nie wychodze poza granice typu "te spodnie oki, ta koszulka spoczko, a no i kocham tę koszulę" XD
    No cóż, moda chyba nie jest dla mnie...

    W każdym razie uważam, że masz świetny styl, o czym przekonuję się oglądając każdą z twoich sesji. A tak w temacie - ta z tego postu jest... wow. Niby tak prosto, a cudnie. Tyle mogę powiedzieć, zakochałam się!

    Oczywiście kliknięte, czekam na kolejny, buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham twój styl :)
    agnieszka-gromek.blogspot.om

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne są te zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. każdy musi przejść swoją małą modową rewolucję, żeby czuć się pewnie i świetnie we własnym ciele. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach!

    http://julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś też myślałam nad szkołą artystycznego projektowaniu ubioru w Krakowie ( Szkoła Mody SAPU ) i swojego czasu sporo projektowałam, ale z czasem mi się to odwidziało. Próbowałam opanować sztukę szycia, ale nie jest to takie proste. Może w przyszłości będę miała do tego więcej cierpliwości :). Trzymam kciuki, żeby Ci się udało :) !
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. To super ze masz takie zainteresowania <3 możesz iść nawet na studia z tym związane :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Również miałam przeboje w modzie np. uwielbiałam kiedyś styl buntowniczy ( tak , tak to było w gimnazjum :P ).. każdy chyba eksperymentuje z modą :)
    Super, że się tak na tym skupiasz i tworzysz.
    http://blogujzberta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś taka cudowna tak samo jak i twój blog. Mam nadzieję ze uda ci sie pójść na ten kurs wiem jak to jest ro czegoś dążyć i jaką daje to satysfakcję gdy już się uda. Więc powodzenia♡

    OdpowiedzUsuń
  36. O rany, dziewczyno, świetna historia!:*
    W ogóle cudownego masz bloga, bardzo mnie urzekł, dlatego szybciutko daję obserwację! ❤
    Buziaki,
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie, że masz coś co sprawia Ci przyjemność. Serio, szybko zaczęłaś interesować modą, życzę powodzenia w dalszym spełnianiu siebie! ♥

    NASZ BLOG


    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze znaleźć pasję, która sprawia tyle radości i chcesz to wykorzystać w przyszłości. Ja kiedyś bawiłam się w projektowanie ubrań i myślałam o rozwijaniu się w tym kierunku. Niestety, przeszło mi na dłuższy czas i dopiero niedawno wróciłam do zwracania uwagi na to, w co się ubieram. Nadal szukam siebie w tym, co zakładam, ale jest już lepiej niż gorzej!

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!