5 paź 2016

Blogowanie od A do Z | blogowe stereotypy


   Blogosfera, sieć społeczna, która charakteryzuje się dobrodusznością, bezustannym podawaniem sobie pomocnej dłoni oraz zawziętością przy kreowaniu własnej strony. Każdy jej członek jest pasjonatem, któremu nie sposób odebrać obiekt jego zamiłowania. 

   Blogerzy, osoby publikujące swoje blogi w Internecie, są za to ślepo zapatrzeni w samych siebie. Liczy się dla nich tylko zysk i sława, którą mogą uzyskać tylko poprzez pisanie bloga. Stworzyli oni swoją markę w celu dostawania darmowych ubrań od zagranicznych firm, choć... są bogaci i zawsze mają w czym się zaprezentować na zdjęciach. Zdjęcia oczywiście robi im profesjonalny fotograf jedną z najnowszych lustrzanek.
   Ich życie to istna sielanka. Mają się z czego utrzymać, są najlepsi w szkole/pracy, mają tak naprawdę wszystko. Zyskują blogową sławę i nie muszą nawet dbać o swoich czytelników, bo kim oni w ogóle są? 
   Znają się na wszystkim i nikt nie jest w stanie ich poprawić. Pamiętajcie, blogerzy zawsze uważają się za tych lepszych.
   Za to pisanie bloga jest dla nich łatwizną. Nic ich to nie kosztuje i szybko się wybijają. Wystarczy przecież zrobić zdjęcia, które zawsze wychodzą i napisać cokolwiek, co przyjdzie im do głowy, bo przecież wszyscy ich pomimo wszystko uwielbiają. Zajmuje im to tylko chwilę i mają gotowy wpis. Najlepsze jest to, że nie muszą się nawet starać o progres, ponieważ ludzie sami do nich przychodzą. 
   Tak między innymi wygląda ich idealne życie pełne beztroski.

* wytłuszczone wyrazy czytajcie na opak *

| kurtka - romwe.com | top - romwe.com | spódnica - wholesalebuying.com | rajstopy - gatta | straps - promees.com|
| naszyjnik - ? |  buty - sammydress.com |
fot. Alicja P.



BARDZO PROSZĘ O 2 KLIKNIĘCIA
ROMWE.COM
klik | klik |



Co sądzicie o oryginalności tego wpisu?
Podzielacie moje zdanie?
______________________________________________________________________________________________________

34 komentarze:

  1. Świetny post, jak zawszę <3 Zdjęcia są megggggaa <3 Zazdroszczę Ci wyglądu :) Kliknięte w linki :*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam xD
      Podzielam twoje zdanie, ogólnie cała ta seria jest fajna! A takiego postu jeszcze nigdzie nie widziałam :) Więc było mi przeczytać coś czego jeszcze nie było :*

      Usuń
  2. Genialny post Ola! Kocham ten sarkazm!:D <3

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wykombinowałaś ten post. Swietnie ujęłaś ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale napisany post, masz całkowitą rację .

    http://daruciaa.blogspot.com/2016/10/pastel-pink-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne to przedstawiłaś! Stereotypy to coś okropnego brr

    Pozdrawiam,
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórzy niestety zakładają blogi czy cokolwiek innego tylko dla współprac. Jednak dla 90% blogerów, pisanie to hobby... :) To się liczy :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zgodzimy się z tym tekstem! Też na swoim blogu pisałyśmy coś o stereotypach.. :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, te stereotypy :D Nie wszyscy prowadzą blogi, bo chcą się rozwijać, coś tworzyć, ale dla wszelakich współprac itd. Gdybyśmy wszyscy mieli tak wspaniałe i idealne życie :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już przeraża ta blogosfera. Każdy myśli, że to takie proste i wszystko mamy za darmo. Większość myśli, że napisanie posta to prościzna, a tak naprawdę chociaż ktoś naprawdę bardzo się stara nie przynosi to rezultatów!
    Masz wspaniałego bloga <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Tekst bardzo dobrze obrazuje jak w większości ludzie spoza blogosfery postrzegają blogerów :)
    Cudownie wyglądasz :)
    Kliknęłam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny i oryginalny psosób na przedstawienie sensu wpisu :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawda jest taka, że ludziom łatwo tak patrzeć na to co robimy na poważnie. Dla większości to jest po prostu błahe, nic nie warte...
    Podoba mi się pomysł na tekst, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ironię. Świetnie to ujęłaś. Strasznie podoba mi się pomysł na taki post ;)

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja - bardzo w moim guście ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sarkazm jest świetny. Czasem można być przeciwieństwem tego co napisałaś i tworzyć coś ciekawego. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia! temat może być trochę kontrowersyjny jeśli weźmie sie go na poważnie ;p
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post po przerwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety taka prawda. Bardzo fajnie to ujęłaś. Suuper zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Treść i sposób przedstawienia tego co chciałaś przekazać jest genialny, nie wspominam o zdjęciach bo są cudne!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! Zbieram pytania do filmiku na yt o studiach i życiu w UK więc zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne klimatyczne zdjęcia mega mi się podobają.:)
    Biżuteria jest boska czekam na kolejny wpis.:* Zapraszam cię kochana w wolnej chwili
    do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Do tego nigdy nie zarywają nocek dla bloga i nie skupiają na nim całej swojej uwagi, bo przecież ten sukces sam przychodzi!
    Genialny wpis, mega mi się podoba! Zdjęcia są mega - pewnie robione najnowszą lustrzanką przez profesjonalnego fotografa, haha ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze napisany post. Nie wiele osób wie, jaka jest prawda o blogerze... Ile pracy i serca wkłada w bloga, jak bardzo musi dbać o czytelnika aby go nie stracić i przede wszystkim ile czasu na to wszystko poświęca.

    inothercolors BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Naszyjnik/choker jest z Tarranova, mam taki sam <3
    I świetny post obrazujący, co ludzie myślą o blogerach, kiedy w rzeczywistości jest zupełnie na opak...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ludzie często nie wiedzą, czym tak naprawdę zajmują się blogerzy :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Super to przedstawiłaś, naprawdę mi sie podoba <3 buziaki!

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie napisane! Twój tekst dokładnie oddaje jednocześnie pozory (to, co myślą ludzie o blogerach) i rzeczywistość. :)
    Pozdrawiam ♥
    mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. ugh ale mnie wkurzają te wszystkie stereotypy!
    szkoda że rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem zupełnie zaprzeczeniem tego wszystkiego. Nie jestem bogata, nie mam lustrzanki, a zdjęcia robię telefonem, posty piszę nie z łatwością i często nie mam zbytnio czasu. Nie mam sponsorów, mam za to ciężkie życie. I chyba nie chciałabym tego wszystkiego, bo to takie puste i sztuczne.
    Ale mało kto o tym wie. A jak już znajomym powiem o blogu to słyszę "jak to bloga i tak wszystko udostępniasz? nie masz co robić? nudzi ci się?
    Denerwują mnie takie teksty.

    Pozdrawiam cię i zapraszam do mnie
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!