30 sie 2017

Fotografia – ułamek sekundy, który może trwać wiecznie


    Śledząc mojego bloga z pewnością zauważyliście zamiłowanie do fotografii. Na pewno, na pierwszy rzut oka stwierdziliście, iż od zawsze lubię być na zdjęciach oraz je robić. Prawda jest taka, że od dziecka uciekałam od aparatów. Bałam się zostać ujęta, ponieważ wiedziałam, że wyjdę niekorzystnie.
   Dopiero w roku 2014 przekonano mnie do tej dziedziny. Zauważyłam, że uwiecznianie chwil jest imponujące, a zarazem uznałam, że chcę zacząć przygodę z fotografią. Nigdy nie zostałam specjalnie wykształcona pod kątem robienia zdjęć. Kierowałam się tylko i wyłącznie intuicją, a uczyłam się poprzez błędy, które popełniałam. Jednakże nic mnie nie powstrzymywało w dalszym rozwoju i tworzeniu własnej perspektywy na świat.
   W tym momencie (pomimo klasy maturalnej) zamierzam to zmienić i zacząć uczęszczać na kursy fotografii, aby rozwinąć swoje predyspozycje. Mam nadzieję, że z czasem będę bezbłędnie uwieczniać ułamki sekund.

   Co do bycia "modelką"... sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Zmotywowały mnie do tego współprace, które zawierałam oraz wspaniała fotografka, która wykonała zdjęcia do dzisiejszego wpisu. Uznałam to za wspaniałą zabawę oraz nowe przeżycie. W chwili obecnej staram się to kontynuować choćby na rzecz bloga  ;)

| top - romwe.com | szorty - romwe.com | pasek - cropp |
fot. Ania Wiatrowska


BARDZO PROSZĘ O 2 KLIKNIĘCIA
ROMWE.COM
klik | klik |



Co sądzicie o powyższej sesji?
Robicie zdjęcia?
______________________________________________________________________________________________________________

13 komentarzy:

  1. O matko! Jaka Ty jesteś śliczna. Ta sesja to sztos!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również kocham fotografie, specjaliuje się w fotografie pożarniczą.

    https://emilia-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Ja do tej pory boje się zdjeć, lubie je robić ale nie lubię na siebie patrzeć, w lustrze też nie zawsze lubię na siebie patrzeć więc to zrozumiałe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    <<>>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham fotografię od 5 lat, mam już nawet zakończoną edukację w kierunku fototechnik/fotograf i bardzo nadal mimo wielu trudności, kocham robić to co robię :)
    Fajnie, że uczysz się na błędach choć akurat ja bym tylko w twoim wypadku popracowała nad ostrością - niektóre zdjęcia nie są tak ostre, chyba że chodziło ci o zamierzony taki klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjecia są piękne , które robisz i jako modelka jesteś tez świetna <3 Rozwijaj się ;*
    https://rilseee.blogspot.com/2017/08/i-fax-y33-black-recenzja-klenspop.html

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie wiem o czym piszesz! chociaż ja na chwilę dzisiejszą bardziej zagłębiam się w bycie modelką :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Trzymam kciuki za Twój rozwój!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie powiedziane o fotografii. Gdy my czasem zapominamy, zdjęcie trwa i upamiętnia ważne dla nas momenty. :) Od zawsze chciałam iśc na taki kurs, ale zawsze coś było na przeszkodzie. Trzymam za Ciebie kciuki!
    Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyszły świetnie. Chyba najlepiej uczyć się samemu, niż opierać się na "jednej szkole". Widać, że zdjęcia są zachowane w charakterystycznym stylu. Podoba mi się :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!