10 wrz 2017

When I say "I miss school", I mean my friends and the fun... Not the school


   Większość z nas właśnie odhaczyła pierwszy tydzień nauki.
  Dwa miesiące wolnego z pewnością każdemu minęły w mgnieniu oka i zostawiły za sobą wiele cudownych wspomnień oraz olbrzymi niedosyt. Jednakże nastał wrzesień. Miesiąc rozpoczynający dawną rutynę, a zarazem wprowadzający parę zmian.
  W moim odczuciu, tegoroczny dziewiąty miesiąc w roku już wniósł nowości do życia. Klasa maturalna, po pierwszych pięciu dniach, okazała się być bardziej stresująca, rozczarowująca i wymagająca niż zakładałam. Z tego powodu wszystko się zmieniło. W chwili obecnej boję się o to, co spotka mnie dnia następnego. Jestem przerażona ogółem matur. Czuję się niestabilnie.
   Jedyne, co mogę Wam zatem zapewnić to, to, iż będę się starała umieszczać wpisy w miarę regularnie. 

| sukienka - romwe.com | buty - ccc |
fot. Kinga Szyszka



BARDZO PROSZĘ O 1 KLIKNIĘCIE
ROMWE.COM
klik |



Co sądzicie o sukience z podwyższysz zdjęć?
Jak u Was?
______________________________________________________________________________________________________________

20 komentarzy:

  1. Ja jakoś przetrwałam klasę maturalną, więc ty też dasz radę! :D
    Mimo ogromu nauki i stresu związanego z maturami, z chęcią wróciłabym do liceum. Chociażby na jeden dzień :)

    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym dała, bo już nie wyrabiam psychicznie, hah XD
      Dziękuję ♥

      Usuń
  2. Świetnie wygladasz a maturę Napewno zdasz i to z dobrymi wynikami!
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz, zdjęcia bardzo mi się podobają, mają klimat <3 Buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie klasa maturalna również była stresująca i nie raz chciałam się poddać, ale na szczęście wytrwałam. :)
    Świetne zdjęcia, Taco idealnie tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci dużo powodzenia w klasie maturalnej. Na pewno dasz radę :)
    Piękne zdjęcia, sukienka wygląda na Tobie nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia świetne jakościowo! Powodzenia w nowym roku szkolnym :)
    Pozdrawiamy,
    Kamil i Przemek/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle tymi maturami sie nie przejmuj - nie taki diabel straszny! Naprawdę nie warto sie stresowac; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kadry, szczególnie ten ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudownie wyglądasz! Ja jeszcze nie dopuszczam do siebie tej myśli, że jest rok szkolny i żyje wakacjami <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka po prostu boska!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem przerażona rozszerzeniami trochę póki co :) jednak mam nadzieję, że te 2 lata nauki nie będą aż takie straszne
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie czarujące zdjęcia! Nie martw się - tyle razy dałaś radę, to teraz też dasz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. będzie dobrze, klasa maturalna to nie takie zło ;P nauczyciele straszą ale jest spoko :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyglądasz w tej sukience :) Wielkie WOW !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!