5 paź 2017

Fotoksiążka na każdą okazję | @printupl


   Jakiś czas temu dostałam ofertę dotyczącą stworzenia kolejnego egzemplarza ze zdjęciami od printu.pl. Z racji, iż posiadam już jedną fotoksiążkę zaproponowałam kolejną kreację mojej najlepszej przyjaciółce, Ali. Od samego początku wiedziałam, że będzie to dobry pomysł, ponieważ mogła to ona wykorzystać w celu zebrania wspomnień ze swoją drugą połówką. Tak też się stało. 
   Fotoksiążka wygląda znakomicie. Jest większa i bardziej przejrzysta niż instabook, który posiadam. Od momentu dostania jej do rąk podziwiam całokształt oraz koncepcję na nią. Ogromnie się cieszę, że mogłam sprezentować coś tak wyjątkowego moim najbliższym



KOD RABATOWY 44%: olusiek







sponsorowało: @printupl

______________________________________________________________________________________________________________

16 komentarzy:

  1. Fajna fotoksiążka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama podarowałam taką fotoksiążkę nie jednej osobie ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niebawem planuję wręczyć takie cudeńko mojej siostrze, póki co kompletuję zdjęcia :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny pomysł na pamiątkę i prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna książka *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. takie fotoksiążki to naprawdę świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna książka, sama zastanawiam się nad zrobieniem takiej dla mojego chłopaka na naszą rocznicę!:)
    nataliagozdur.blogspot.com ZAPRASZAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie foto książki to idealny prezent, niezastąpiony :D
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super!
    karinasaktura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedyś zrobię taką fotoksiążkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł z taką fotoksiążką. Z pewnością jest to pamiątka na dużo dłużej niż zwykły prezent. Najlepiej spisują się te związane ze wspomnieniami iemocjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna fotoksiążka! Osobiście uwielbiam wywoływać zdjęcia do albumów.

    Polecam zajrzeć tutaj, bo trwa promocja https://www.foto4u.pl/promocje.

    Personalizowane upominki są fajną pamiątką na lata.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!