9 lut 2015

DIY - PREZENT WALENTYNKOWY


   Nigdy nie sądziłam, że z przyjemnością zrobię własnoręczną robótkę pod bloga. Zwykle tylko podziwiałam ludzi, którzy coś tworzyli. Pokochałam wiele DIY, ale nigdy nie miałam okazji ich zrealizować. Jestem pewna tego, że za rok w styczniu zrobię słoik z miłymi słówkami na każdy dzień roku. W tym poście mam też robótkę ze słoikiem, ale z inną zawartością i dekoracjami. Na pomysł wpadłam z Justyną (którą serdecznie pozdrawiam!), ale zainspirowałam się też obrazkami z Google. Może to nie ja pierwsza stworzyłam taki prezencik na Walentynki. A tak przy okazji... Ten post jest setnym wpisem na blogu! Jestem zadowolona, że to DIY jest w tak szczególnym poście. A Wy robiliście kiedyś DIY na blogu? 


Będą potrzebne 


Krok po kroku 

1. Wyciąć fragment kartki papieru, który będzie pasował do obwodu słoika, potem narysować na środku serce i je wyciąć.
2. Zawiązać wstążkę wokół słoika.
3. Przyłożyć papier do słoika, a następnie skleić dwa jego końce taśmą klejącą.
4. Aby trochę udekorować szklane serce  można wypełnić jego kontury klejem z brokatem.
5. Na sam koniec należy wsypać cukiereczki (ja wybrałam same czerwone z 3 paczek m&m's po 200g).
6. Gotowy upominek trzeba wręczyć bliskiemu 

Jak Wam się spodobał pomysł?
Wykorzystacie go na Walentynki?

59 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. Ja na swoim blogu na pewno zamieszczę jakieś DIY. Bardzo lubię wykonywać sama prezenty dla bliskich, w tym roku na święta zrobiłam unikatowe świeczki :D

    herecomesmaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł ,słoiczek wygląda prześlicznie .Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pomysł jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Naprawdę świetny pomysł, wygląda naprawdę uroczo! Chyba go wykorzystam na walentynki ;)

    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. diy-u na blogu nigdy nie robiłam, tylko ciy, świetny pomysł

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie wygląda!
    ja chyba zrobię ten prezent i dam mojej bff haha :)
    ja kilka razy robiłam DIY, bo bardzo to lubię, tylko pomysłów mi brakuje.. i czasem czasu i czasem brzydko wyjdzie XD
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zrobiłam posta diy na blogu :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie Ci to wyszło!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny prezent, ale ja nie jestem zwolenniczka diy, rzadko cos robie sama dekoracyjnego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł na prezent :) Dla mnie walentynki są zwykłym dniem więc nic na niego nie szykuję ale bardzo ładnie wyszedł ci ten słoik ;) Gratuluję wytrwałości w pisaniu :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudowny pomysł!! Wspabniale!!
    pozdrawiam kochana ♥
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny i prosty do wykonania!
    dobra robota i mam nadzieję że teraz będzie więcej diy? :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysl! swietnie to wyglada :) ja w tym roku wlasnie daję chłopakowi prezent wykonany własnoręcznie :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie to piękne.. <3 zawsze masz genialne pomysły ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie to wygląda. <3
    Fajny post.

    Zapraszam do mnie. :*
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow.! Fantastyczny pomysł, na pewno wykorzystam :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://blue-almonds897.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam podobne tylko był napis "na samotne wieczory" :)

    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł, niestety jak na złość jestem starą panną i nie mam komu dać (kota jeszcze nawet nie kupiłam to nie mogę opakowania napełnić kocimi przysmakami).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie robiłam jeszcze DIY na blogu, i pewnie prędko go ni będzie. Twój pomysł jest naprawdę świetny!! :)

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wygląda ! Dobra robota kochana :*

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale slooodki pomysl z tymi mmsami <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetny pomysł *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł! Na pewno bym się ucieszyła z takiego prezentu <3

    ♥happiness-29.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja! A ile radości jest przy takim tworzeniu :) Sama często przerabiam różnego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na prawdę świetny pomysł ;)

    rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki cudny pomysł! Bardzo bym się ucieszyła z takiego walentynkowego prezentu. Uwielbiam posty DIY :))

    Pozdrawiam cieplutko ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł, jak robiłam DIY na prezent pod choinkę dla rodziny. Sprawiło mi to więcej radości niż kupowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł! Bardzo mi sie podoba <3 Może coś takiego zrobię dla swojego chłopaka hehe

    OdpowiedzUsuń
  31. o jaki świetny pomysł!!!! :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo pomysłowe i urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak uroczo to wygląda! :) Ja mam dwie lewe ręce i nic z robótek ręcznych mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Meeeeeeega pomysł! :-) świetnie! Ja robiłam bardziej "ciuchowe" DIY kiedyś. Gratuluje ogkragłej setki postów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super sprawa. :)



    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię takie dekoracje :) pięknie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  37. pomyslowe i swietnie opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł, uwielbiam DIY <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja podkradłam pomysł i zrobiłam taki słoiczek, ale moim problemem jest, że mój facet ma w walentynki urodziny! Więc prezent musi być wypasiony i dołączyłam jeszcze bluzę z kolekcji donGURALesko http://unhuman.pl/pol_m_STREET-SALE-80476.html bo ma bzika na jego punkcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie DYI prezenty mają swój niesamowity urok. A do tego zazwyczaj są bardzo niedrogie w realizacji, a ile radości sprawia ich wykonywanie i wręczanie :) Najlepsza jednak jest zawsze reakcja obdarowywanej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja kupiłam mojej drugiej połówce krawat w Grand Moda Męska ;) Wolę postawić na coś co faktycznie mu się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomysł przecudowny! Taki prosty, a robiący ogromne wrażenie! Coś czuję, że zrobię identyczne podarunki *.*

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny pomysł - podoba mi się strasznie :)
    Pamiętajcie tylko aby przed wręczeniem odpowiednio go zapakować - ja polecam torby prezentowe

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega oryginalny pomysł z tą nakładką no i liczy się swój osobisty wkład w wykonanie prezentu. Nie jest to coś sztucznie podkręcone reklamą lecz unikalne. Ale czy to dajemy prezent czy wybieramy się na randkę to warto wyglądać przepięknie. Koloryzacja włosów na Walentynki to jedna z propozycji na super wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodkie prezenciki, na pewno sprawia wiele przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialne zestawienie! Wydaje mi się, że również można w środku wstawić jaką drogą świecę zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie prezenty prosto z serca, to coś wspaniałego! Niestety nie każdy ma na to czas, dlatego czasami lepiej kupić gotowy prezent. Ja ostatnio sprawiłam taki kubek https://4gift.pl/superman-kubek-zmieniajacy-kolor-460-ml.html mojemu chłopakowi, ktory jest fanem SuperMana.

    OdpowiedzUsuń
  48. Personalizowane prezenty są świetną opcją. Na foto4u możecie zamówić maskotkę ze zdjęciem, https://www.foto4u.pl/fotomaskotki :)

    DIY na Walentynki to również super pomysł! Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny pomysł na prezent. Dałabym do tego jakies zabawne majtki lub skarpetki i byłby idealny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!