6 wrz 2018

Ty przejrzysta jak woda Fiji | Mallorca 2k18


   Wiele młodych osób odlicza do wakacji, czeka na nie z utęsknieniem i snuje plany na te parę wolnych chwil. Jednakże zapomina, jak szybko one ulatują. Osobiście spędziłam już trzy miesiące urlopu od nauki, został mi jeden, a czuję się jakbym dopiero je zaczynała. Nieprawdopodobne jest to, jak szybko przemija czas wolny, zaś ten spędzany z przymusu - powolnie.
  Zawsze ciężko jest się przestawić na tryb uczący. Pożegnać chwile luźniejszej egzystencji, ograniczyć czas na spotkania z najbliższymi, czy przyzwyczaić organizm do wczesnych pobudek. Jednakże taka jest kolej rzeczy. Wakacje są nagrodą za trud wkładany w edukację. Naszym zadaniem jest wystarczająco z nich skorzystać.

| top - cropp | culottes - pull&bear | klapki - ? |
fot. Dominik Świerczyński


Jak spędziliście wakacje?
A może je jeszcze macie i chcecie podzielić się swoimi planami?
_______________________________________________________________________________________________________________

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Super notka o wakacjach... to prawda, że są one nagrodą za trud włożony w naukę.
    Czekam na więcej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, bardzo podoba mi się obecny designe.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja

    https://emiblogpl.wordpress.com/2018/09/07/682/

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie podoba mi się taki musztardowy kolorek szczególnie na zbliżającą się jesień :)

    Zapraszam na mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, podoba mi się.


    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, wakacje strasznie szybko lecą a rok szkolny powoli. Jednak uważam, że każdą chwilę powinniśmy doceniać. Jakie ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wakacje... przeminęły z wiatrem, ale szczerze to stęskniłam się za tą szkołą.

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia. Zachwycona jestem stylizacją!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wakacje głównie spędziłam w domu z moim chłopakiem :) Śliczne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ostatnio czas leci mega szybko, nieważne czy ten spędzony w szkole czy poza nią, jednak tegoroczne wakacje minęły mi chyba najszybciej w historii, ale były najbardziej udane!
    Przepiękne spodnie!
    https://karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie robią robotę! Super wyglądasz.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wielką fanką musztardowego koloru :) Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie pasuja do Ciebie te kolory :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te spodnie są świetne jestem ciekawa czy mi by pasowały ehhehe bo kolor musztardowy to specyficzny kolor :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten klimat i ta stylizacja <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje wakacje streszczają się w zasadzie jedynie do września, bo pozostałe letnie miesiące pracowałam :) Za to zdecydowanie świetnie wykorzystuję ten czas <3 Piękne zdjęcia kochana! Obserwuję :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super zdjęcia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Strasznie podobają mi się Twoje spodnie - ich kolor jest idealny!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie ubrałaś, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubrania naprawdę są śliczne

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!