24 gru 2018

Merry Xmas Everyone | WJBN 2018



   Okres świąteczny ogromnie zmotywował mnie do napisania dla Was wpisu. Jednakże bardzo możliwe, że będzie to także nota pożegnalna. Przyznam się szczerze, że podczas nieobecności rozważałam wielokrotnie zakończenie działalności w blogosferze. Jestem świadoma tego, iż siedzę w tym pięć lat i szkoda to zaprzepaszczać, lecz życie nieustannie się zmienia... a wraz z nim ja. W tym momencie nie jestem w stanie określić, co zrobię z tym fantem. Póki co, dałam sobie czas do końca stycznia. Wtedy albo do Was wrócę ze zdwojoną siłą, albo zniknę.
   Ponadto chciałabym życzyć Wam spokojnych i wesołych świąt. Aby czas spędzony z rodziną przywołał uśmiech na Waszych twarzach, prezenty były trafione i karp był bez ości





| płaszcz - reserved | sweter - cropp | szalik - reserved | kolczyki - c&a |
fot. Dominik Świerczyński
nails  -  @avis_ritadream

Co sądzicie? Wrócić na bloga?
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku ♥
_______________________________________________________________________________________________________________

13 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, Wesołych świąt ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Wilka szkoda, że kończysz z blogiem, mam wrażenie, że więcej osób kończy działalność na blogu niż je zakłada :(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku! A co do powrotu do bloga, to myślę, że powinnaś robić wszystko w zgodzie ze sobą, jeżeli nie daje ci to już takiej radości jak kiedyś to może czas na przerwę? Potem jeżeli będziesz chciała to wrócisz, a jeżeli nie to życie wymyśli ci inne pasje :) Sama mam ostatnio podobne przemyślenia i nie wiem co zrobić... :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ostatnio podobne przemyślenia. Miałam kilku dniową przerwę ze względu na brak czasu. praca, święta, zmęczenie. Nawet nie chciało mi się robić zdjęć w święta. Czasami taka przerwa jest potrzebna bo inaczej się wypalimy. A zdjęcia przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne kadry,bardzo w klimacie ;)
    http://kiliphilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o powrót to według mnie nie powinnaś się pytać czytelników czy wrócić czy nie. To powinna być Twoja decyzja, sama powinnaś wiedzieć czy chcesz nadal pisać bloga czy nie. Życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do bloga to zrób tak jak podpowiada Ci serce ;) Wiem, banał ale taka prawda :P Blog masz fajny i bardzo ładnie zrobiony. Widać, że pracujesz nad nim. :* Ja Ci życzę zadowolenia z życia i spełnienia wszystkich marzeń oraz pragnień. 🎇 🎆

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci ten szalik do beżowego płaszcza. Ja często mam dylemat i zastanawiam się co wybrać, a tutaj proszę, najprostsze rozwiązania są najlepsze. Bardzo podoba mi się twój wybór, pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!