25 sty 2015

MAŁE WSPOMNIENIA

   Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami pięcioma, uwielbianymi przeze mnie piosenkami, ze wspaniałych filmów. Każda z tych produkcji filmowych przypomina mi miłe wydarzenia. Klipy, które dla Was przygotowałam, przypominają mi o wydarzeniach z filmu. Bardzo chętnie odtwarzam je w wolnym czasie. Macie ulubione utwory z hitów filmowych?



"Safe&Sound" - Igrzyska Śmierci


   Ten klip jest moim styczniowym ulubieńcem. Kocham jego przekaz i brzmienie. Dopiero po latach uświadomiłam sobie, że ta cudowna piosenka leci na końcu filmu! Dzięki niej wspominam chwilę, kiedy pierwszy raz spotkałam się z "Igrzyskami Śmierci". Był to dzień, w którym pisałam testy szóstoklasisty. Nigdy nie zapomnę tego, jak pokochałam tą produkcję filmową i jak długo płakałam, ponieważ wydawało mi się, że zawaliłam test oraz nie dostanę się do wymarzonego gimnazjum.


"I See Fire" - Hobbit


   "Hobbita" unikałam jak ognia, ponieważ zraziłam się do niego po przeczytaniu lektury (6 klasa podstawówki). Dopiero w tym roku przekonałam się do obejrzenia adaptacji. Nie pożałowałam. Film jest równie fascynujący jak każda z części "Władcy Pierścieni". Jeśli jednak chodzi o ulubioną piosenkę z "Hobbita", to oczywiście jest to "I See Fire" Eda Sheerana, którą pokochałam od razu po odsłuchaniu na Youtube. Wystarczy, że wsłucham się w jej treść i przenoszę się do świata wymyślnego przez Tolkiena. W ten sposób wspominam piątkowe wieczory, podczas których oglądam tego typu filmy.


"Beating Heart" - Niezgodna



   Nie da się opisać jednym słowem uczucia, kiedy ukochane przyjaciółki zabrały mnie do kina na Niezgodną. To była najlepsza urodzinowa niespodzianka w całym moim życiu! Na filmie nie potrafiłam się nie wzruszać. Uwielbiam filmy, w których gra Shailene Woodley! "Beating Heart" to cudowny utwór Ellie, w którym są ukazane najlepsze fragmenty filmu. Ogromnie cenię ten klip, za to, że przypomina mi moje ubiegłe urodziny.


"Miasto" - Miasto 44



   "Miasto 44" jest dla mnie kontrowersyjnym filmem, tak, jak pierwszy hit filmowy tego reżysera pt: "Sala Samobójców". Na początku zawiodłam się na tej produkcji, ale jak zobaczyłam ten klip, moja ocena uległa ogromnej zmianie. Kocham włączać ten utwór przed snem i przypominać sobie wojenne czasy ukazane w tym filmie. Bardzo chętnie oglądam takie wojenne produkcje filmowe!


"A Thousand Years" - Zmierzch: Przed Świtem



   W czasach szkoły podstawowej byłam wielką fanką "Zmierzchu". Teraz tę sagę uznaję tylko za romantyczne bajeczki. Nie podoba mi się świat wymyślony przez Stephanie. Dla mnie wampiry powinny być bardziej mroczne. Jednakże piosenka jest przepiękna. To ona wywołuje u mnie najlepsze wspomnienia z dzieciństwa (zabaw w "Zmierzch", które najczęściej odbywały się na naszym podwórku). 


Oglądaliście te filmy?
Podoba się Wam taki post?
Robić taką co miesięczną serię?

49 komentarzy:

  1. Uwielbiam I See Fire! Piosenki Eda nigdy mi się nie nudzą ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona piosenka też pochodzi z Hobbita, ale z trzeciej części. The Last Goodbye jest idealne. Muzyka, tekst, wykonawca... cudowne.
    Uwielbiam też Cell Block Tango z musicalu Chicago.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka z Miasto 44 pobija wszystkie, piękne...
    filmu niestety jeszcze nie widziałam, czekam az bedzie mozna zobaczyc online :)

    zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis!
    Podoba mi się tutaj. ;)
    Powodzenia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. I didn't know any of them, thank you for sharing hun!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham 'I see fire' <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka z miasto 44 najlepszaa ! <3

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam piosenkę Miasto :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamienie na szaniec, ta nowa wersja ♥ ♥ ♥

    http://sapphireblog1.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham, kocham, kocham ♥♥♥ Dziewczyno, każdym postem kradniesz moje serce, chcesz żebym została bez niego? Najlepsze piosenki ever, chociaż ja bym tu jeszcze dorzuciła piosenke Mama Mia, z filmu o tym samym tytule :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    ○Mój blog-klik○

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenka z Hobbita jest świetna! :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam wszystkie filmy oprócz Niezgodnej i Igrzysk Śmierci. I piosenka z Hobbita jest najlepsza.
    Chociaż mi tak najbardziej podoba się piosenka Think z filmu 'John Wick'

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam pierwsze 2 piosenki ♥ reszty nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ed <3
    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość z tych piosenek znam i bardzo lubię. Ed i Ellie najlepsi <3

    OdpowiedzUsuń
  17. "A thousand years" to też mój ulubieniec... wszystkie super, mają swój klimat!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://alanja.blogspot.com/2015/01/spodnica-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetnie, ze dałaś piosenki z filmów, nigdy nie mogę ich nigdy znaleźć jak spodobają mi sie w filmie xd.
    Ta z Igrzysk śmierci jest genialna, a thousand years i I see fire już od dawno słucham :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te piosenki :) Obserwuję i liczę na rewanż :) http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I see fire leciała u mnie prawie codziennie! <3

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam "I see fire" chociaż piosenka mi się trochę "przesłuchała" to na pewno będę ją mile kojarzyć z Hobbitem :) Resztę znam średnio, poza "Miastem"! Mnie ta produkcja zachwyciła od razu, płakałam prawie przez cały film. Jeszcze nigdy nic, co oglądałam nie wywołało u mnie takich emocji! Kiedy przesłuchałam u Ciebie tą piosenkę po raz kolejny, znowu mam łzy w oczach i dreszcze... Piękne, ale i smutne zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne piosenki <3 Zwłaszcza "I see fire" <3

    OdpowiedzUsuń
  23. moje ulubione IGRZYSKA ŚMIERCI <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś nigdy nie zwracam uwagi na ścieżki dźwiękowe z filmów :(

    OdpowiedzUsuń
  25. I see fire najlepsza. (:

    twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie wymienione piosenki i filmy znam :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś bardzo lubiłam skałdanki , które były dedykowane filmowi
    np do Honney, czy pierwszego Step UP

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się post :)
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Muzyka ma tą niesamowitą moc, że może wpływać na nasze emocje i przywoływać wiele wspaniałych wspomnień. Piosenka Miasto jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałam iść na film '' Miasto 44 '' ale było od 15 lat :/

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie wspomnieniowe posty <3 Kochana mogę Cię prosić o pomoc - kliknięcie w link do płaszczyka w moim ostatnim poście ?:)
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne piosenki! Widzę, że lubimy te same filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja za dużo filmów nie oglądam także i piosenki nie jestem w stanie polecić ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podobała 'Niezgodna'! :) i oczywiście Ed, mój idol.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam film Niezgodna i Miasto 44 (nie wiem jak, ale pierwszy raz słyszę tą piosenkę!)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piosenkę z Igrzysk,tak samo jak całą trylogię, kocham ♥

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dobrze jest czasem powspominac :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Na 1 części Igrzysk byłam w kinie, na Miasto 44 też miałam być, ale nie wyszło ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy wcześniej nie widziałam teledysku do tej piosenki Ellie Goulding, więc aktualnie przyprawiła mnie o ciary tak wielkie, że muszę obejrzeć jeszcze raz. Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  40. i see fire-jedyna piosenka,która po tak długim czasie jeszcze mi sie nie znudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ed Sheeran is a great melody.

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!